دیدار رئیس هیات شنای نیروهای مسلح با دکتر خلیلیان

مجید رجبی رئیس هیات شنای نیروهای مسلح استان اصفهان با دکتر خلیلیان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجید رجبی رئیس هیات شنای نیروهای مسلح استان اصفهان صبح امروز مورخ ۹۳/۰۵/۲۷ با حضور در هیات شنا با دکتر خلیلیان و مرتضی لاچیانی رئیس و نایب رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان دیدار و گفتگو نمود.
مجید رجبی در این جلسه اظهار داشت: ما آمدیم با تشکیل هیاتهای ورزشی در سپاه موجبات توسعه ورزش را در کنار دیگر هیات های ورزشی استان اصفهان فراهم نمائیم.
وی تصریح کرد: هیات های ورزشی نیروهای مسلح همگی دارای تقویم ورزشی هستند که هیات شنا (نیروهای مسلح استان اصفهان) از این قاعده مستثنی نیست که در این تقویم کلاس مسابقات و کلاس های مربیگری و داوری گنجانده شده است.
رئیس هیات شنای نیروهای مسلح استان اصفهان در پایان صحبت هایش اظهار داشت: در رده های سنی پایه تیم های شنا و واترپلو داریم که در مسابقات استانی و کشوری حضوری فعال دارند.
دکتر خلیلیان در این جلسه اظهار داشت: خوشحالم که بسیج و سپاه با ورود خود به ورزش، یکی از بازوان اصلی اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی برای توسعه ورزش محسوب می شوند.
وی در پایان جلسه گفت: هیات شنای استان اصفهان هرگونه همکاری را در بحث مربی و داور با هیات شنا نیروهای مسلح استان اصفهان خواهد داشت.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب