رامین بهشتی: رقابت های نیمه نهایی بسیار حساس است

بازیکن تیم دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به قابل پیش بینی نبودن رقابت های نیمه نهایی گفت: قدرت تیم ها خیلی به هم نزدیک است و نمی توان قهرمان این دوره از رقابت ها را پیش بینی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، رامین بهشتی بازیکن تیم دانشگاه آزاد بازی با شهبازی زنجان را یکی از مهمترین دیدارهای لیگ مطرح کرد و ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم شهبازی زنجان می رویم. شهبازی زنجان یکی از تیم های قدرتمند لیگ است و ما تمام تلاشمان را برای پیروزی در این دیدار انجام می دهیم.

وی در مورد تمرینات تیم دانشگاه آزاد گفت: تیم دانشگاه آزاد در مدت زمانی کوتاهی جمع شد و همین موضوع باعث ناهماهنگی تیم در دیدارهای نخست لیگ برتر واترپلو شد. خوشبختانه با گذشت زمان و انجام تمرینات مستمر تیم به هماهنگی های لازم رسید و توانستیم با قدرت در ادامه رقابت ها حضور پیدا کنیم.

رامین بهشتی آمادگی تیم را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تمامی بازیکنان از روحیه و آمادگی بدنی بالایی برخوردار هستند. هدف دانشگاه آزاد از شرکت در این رقابت ها حضور در جام باشگاه های آسیا است که برای رسیدن به آن تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

وی تیم شهبازی زنجان را یکی از دو تیم برتر لیگ دانست و تصریح کرد: تیم شهبازی زنجان یکی از دو تیم برتر لیگ برتر واترپلو است بازیکنان خوبی در اختیار دارد و سرمربی با تجربه ای این تیم را تمرین می دهد. تیم نفت امیدیه نیز از حریفان قدر لیگ است در آخرین دیدار چند اشتباه باعث شد که نتیجه بازی را واگذار کنیم. البته با تمریناتی که داشتیم مطمئناً در رقابت پیش رو نفت امیدیه را شکست خواهیم داد.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد با تشکر از زحمات سرمربی این تیم یادآور شد: علیرضا شهیدی پور سرمربی تیم دانشگاه آزاد زحمات بسیاری را برای این تیم کشیده است و باید از زحمات ایشان قدردانی کنم. البته مسئولان تیم دانشگاه آزاد نیز تمامی امکانات را در اختیار بازیکنان قرار دادند. امیدوارم بتوانیم با گرفتن نتیجه مطلوب زحمات آنها را جبران کنیم.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب