رستمیان: با تمام وجود برای رسیدن به مدال دوره گذشته تلاش می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران گفت: رقیبان بیکار ننشسته‌اند و روز به روز پیشرفت کرده‌اند اما ما با تمام وجود برای رسیدن به مدال دوره گذشته تلاش می‌کنیم و نیم نگاهی هم به فینال داریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سهیل رستمیان کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط تیم ملی واترپلو اظهار داشت: تقریبا از خردادماه تمرینات را شروع کردیم و با توجه به اینکه در دوره گذشته بازی های آسیایی بعد از ۴۴ سال مدال برنز ارزشمند را بدست آوردیم، می‌خواهیم یکبار دیگر افتخار آفرینی کنیم.

وی افزود: کادرفنی تغییر کرده است و نگرش جدید وارد تیم شده و الان تقریبا آخرین روزهای اردو را سپری می‌کنیم. تمرینات قدرتی و سرعتی تمام شده و تنها با مرور تاکتیک‌ها باید خودمان را آماده نگه داریم.

کاپیتان تیم ملی واترپلو درخصوص اردوها و بازی‌های تدارکاتی گفت: در این مدت با صربستان بازی داشتیم و مدتی هم در این کشور اردوی مشترک برپا کردیم. هفته آینده نیز به گرجستان می‌رویم تا با تیم ملی این کشور و چند تیم باشگاهی اردوی مشترک مفیدی داشته باشیم.

رستمیان درباره موانع پیش‌رو برای تکرار مدال تاریخ بازی‌های آسیایی تصریح کرد: بعد از بازی‌های جاکارتا نگاه بازیکنان تیم ملی و کادرفنی این بود که برای ارتقای مدال دوره گذشته تلاش کنیم اما به یکباره بحث کرونا همه آمال و آرزوهای ما را به هم ریخت. به خاطر این ویروس همه‌گیر نتوانستیم در انتخابی المپیک حاضر شویم و بیش از دو سال هیچ تمرین و فعالیتی نداشتیم و همین موضوع کار را برای ما به شدت سخت کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواهیم از عنوان خود دفاع کنیم باید ببینیم چقدر هزینه کرده‌ایم و در عوض چه چیزی می‌خواهیم. مطمئن باشید رقیبان ما هم بیکار ننشسته‌اند و روز به روز پیشرفت کرده‌اند اما ما با تمام وجود برای رسیدن به مدال دوره گذشته تلاش می‌کنیم و نیم نگاهی هم به فینال داریم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.