رشته شنا و واترپلو در یزد باید به دوران اوج خود بازگردد

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان بر گسترش فعالیت در رشته شنا و واترپلو در استان یزد تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ،در دیدار مدیر عامل باشگاه پیشگامان با رییس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشور که در محل فدراسیون برگزار شد وی بر گسترش بیشتر رشته ورزشی شنا و واترپلو و همچنین فعالیت در رده های پایه این رشته ها در استان یزد تاکید کرد.
در این دیدار که با حضور رییس هیئت شنای استان یزد برگزار شد، رضوانی رییس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشور ضمن تقدیر از فعالیت های باشگاه پیشگامان و نیز هیئت شنای استان یزد در بسط و توسعه ورزش مفرح شنا در استان یزد قهرمانی تیم واترپلو نونهالان پیشگامان در مسابقات آینده سازان و همچنین نتایج درخشان در مسابقات شنای قهرمانی کشور را نشان دهنده عزم جدی و برنامه ریزی صحیح دانست.
مدیر عامل باشگاه پیشگامان نیز در این دیدار با تشریح برنامه های باشگاه در رده های پایه و تاکید بر بومی گرایی تیم های پایه پیشگامان سیاست های سال ۱۳۹۳ این باشگاه را در رشته شنا و واترپلو اعلام کرد. پیشکوهی پور با یادآوری سال های نه چندان دور رشته شنا در یزد و افتخارات این رشته پر هیجان ابراز امیدواری کرد با حمایت های فدراسیون، شاهد بازگشت رشته شنا و واترپلو به دوران اوج آن در استان یزد باشیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب