رضا جعفری: در دومین دیدار فینال به دنبال جبران اشتباهات هستیم

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: تمام امیدم این است که در بازی دوم با دانشگاه آزاد در فینال لیگ برتر کشور، بتوانیم تمام اشتباهات بازی قبل را جبران کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص دومین دیدار تیمش در مرحله فینال لیگ برتر کشور برابر دانشگاه آزاد تهران، اظهارکرد: مرحله فینال به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود و تیم ما در امیدیه بازی نخست را به حریف واگذار کرد و اگر در این دیدار که در تهران برگزار می‌شود به برتری برسیم، کار برای تعیین تیم قهرمان به مسابقه سوم کشیده خواهد شد.

وی گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و بازیکنانم از نظر روحی روانی در وضعیت خوبی به سر می‌برند و بازیکن مصدوم هم نداریم. در حال حاضر در تهران و در حال سپری کردن اردوی متصل به مسابقه هستیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه افزود: امیدواریم بتوانیم با تمام توان بازی این هفته را انجام دهیم و چیزی را برای بعد از مسابقه نگذاریم و با کسب نتیجه مطلوب، باعث خوشحالی همه شویم.

وی در ارزیابی‌اش از تیم دانشگاه آزاد، گفت: این تیم تقریبا ۱۱ ملی‌پوش دارد و تیم بسیار خوبی است و از نظر مالی هم تیم خوبی است و تنها تیمی می‌باشد که نزدیک به ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده است. خیلی خوشحالم که در بازی اول موفق شدیم، بازی بسیار خوبی برابر این تیم انجام دهیم.

جعفری افزود: با توجه به این‌که از نظر مهره‌ای نسبت به حریف پایین‌تر هستیم، در بازی اول در برخی از زمان‌های مسابقه دچار ضعف می‌شدیم. در کل تمام امید من این است که در بازی پیش‌رو بتوانیم تمام اشتباهات بازی قبل را جبران کنیم و اگر با حداقل اشتباهات بازی کنیم، می‌توانیم برنده باشیم.

وی درباره حضور این تیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا نیز گفت: با ورود به مرحله فینال لیگ برتر کشور موفق شدیم مجوز حضور در این مسابقات را به دست آوریم و از همان روز هم برنامه‌ریزی‌های مالی را در باشگاه انجام دادیم و منتظر هستیم مسابقات لیگ به پایان برسد و ان‌شاءالله پس از یک هفته استراحت، تمرینات را آغاز و اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر برای مسابقات باشگاه‌های آسیا کنیم.

image_printپرینت مطلب