رضا جعفری: کویت و قزاقستان مهمترین رقیبان ما هستند

سرمربی تیم ملی واترپلو ساحلی ایران گفت: برای حضور در بازیهای ساحلی تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و امید زیاد داریم بر روی سکو برویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا جعفری سرمربی تیم ملی واترپلو ساحلی کشورمان پس از کسب پیروزی ۱۹ بر ۶ برابر تیم ملی  هنگ کنگ در بازیهای ساحلی قهرمانی آسیا که در شهر پوکت تایلند برگزار میشود اظهار کرد: این مسابقات اولین حضور رسمی ملی پوشان واترپلوی جوان کشورمان در بازیهای ساحلی میباشد ما برای حضوری موفق در این رقابتها تمرینات طاقت فرسا و بسیار فشرده ای را پشت سر گذاشتیم بچه ها سخت تلاش کردند تا هنگ کنگ را بردیم.

وی افزود:اولین دیدار ما با توجه به جوان بودن تیم بسیار مهم بود و خوشحالم با برتری بسیار فاحشی تیم هنگ کنگ را بردیم .این تفاضل گل به این دلیل مهم است که این رقابتها بصورت دوره ای برگزار میشود و فینال ندارد و ممکن است در شرایط امتیاز مساوی تفاضل گل برای رسیدن به سکوهای برتر تعیین کننده باشد.

جعفری در ادامه گفت:همه تیمها  با آمادگی کامل  در این دوره از بازیهای ساحلی حضور پیدا کرده اند اما تیمهای ملی واترپلو کشورهای قزاقستان و کویت مهمترین رقبای ما  برای کسب مقام قهرمانی هستند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.