رضا مخیلفی: تیم ملی واترپلوی جوانان آینده درخشانی دارد

تیم ملی جوانان واترپلوی امروز نوید یک تیم واترپلوی قدرتمند را در آینده می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا مخیلفی مربی تیم ملی جوانان واترپلو در مورد تمرینات این تیم گفت: در مدت سه ماهه اردوی جوانان این تیم تمرینات دشواری را پشت سر گذاشت و پیشرفت چشم گیری نیز داشته است. تمامی بازیکنان تمام تلاش خود را در انجام تمرینات انجام دادند و نکاتی که سرمربی و مربی تیم به آنها تذکر می‌داد را کاملاً جدی گرفتند و اشکالاتشان را برطرف می کردند.

وی ادامه داد: تیم ملی جوانان واترپلو بسیار مستعد هستند تمامی اعضای تیم از روحیه بالایی برخوردارند که امیدواریم با همین روحیه بتوانند در این رقابت ها پیروز میدان باشند طی ١۵۴ جلسه تمرینی که در اردوی جوانان داشتیم تنها هدفمان قهرمانی در رقابت های جوانان آسیا بوده است که امیدوارم بتوانیم به هدفمان برسیم.

مخیلفی در مورد تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها یادآور شد: این رقابت ها جزو تورنومنت های درجه یک آسیایی محسوب می شود و تیم های قدرتمندی مانند چین، ژاپن و قزاق در این رقابت ها شرکت می کنند. ما به بازیکنان جوان تیم ملی واترپلوی ایران ایمان داریم و می دانم که آنها تمام توان خود را در این رقابت ها به کار خواهند گرفت.

مربی تیم ملی جوانان واترپلو تصریح کرد: اگر بتوانیم روی سکوی اول یا دوم قرار بگیریم جواز حضور در رقابت های قهرمانی جوانان جهان را که سال آینده در کشور ترکیه برگزار می شود را کسب می کنیم. برای موفق شدن در رقابت های جهانی اردو ها باید ادامه دار باشد یعنی پس از بازگشت از رقابت های آسیایی جوانان بعد از یک استراحت اردو ها باید آغاز شود و تمرینات ادامه پیدا کند زیرا اطمینان دارم که اگر روی این جوانان سرمایه گذاری شود قطعآ نتایج مطلوبی از رقابت های جهانی خواهیم گرفت.

مخیلفی با اشاره به امکانات اردوی جوانان گفت: فدراسیون تمامی امکانات را در حد توان خود در اختیار تیم جوانان قرار داد و امیدوارم برای ادامه این اردو پس از بازگشت از رقابت های آسیایی اردو ها ادامه یابد و بزرگترین دغدغه بازیکنان که تحصیلشان است پیگیری شود. با توکل به خداوند بتوانیم به هدف های بزرگترمان که حضور در رقابت های جهانی است دست یابیم.

وی با اشاره به حضور در رقابت های جهانی یادآور شد: تمامی بازیکنان تیم جوانان از نظر فیزیک بدنی از بهترین های آسیا محسوب می شوند. پتانسیل واترپلوی ایران بسیار بالا
است. اگر بتوانیم مانند سیستمهای بین المللی برنامه ریزی کنیم می توانیم در رقابت های جهانی جزو هشت تیم برتر جهان باشیم با توجه به حضور کشورهای قدرتمند در این رقابت ها تیم ایران نمی خواهد زنگ تفریح سایر تیم ها باشد از این رو تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.