رضوانی: با هماهنگی چیریج برای اردوهای خارجی واترپلو رایزنی میکنیم

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از برنامه ریزی برای آماده سازی تیم ملی واترپلو جهت موفقیت در بازی های آسیایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا با اشاره به لزوم تدارک ویژه برای موفقیت تیم ملی واترپلو در بازی های آسیایی اظهار کرد: بدون تردید دفاع از عنوان سومی دوره قبل آسان نیست و حریفان ما در تلاش هستند تا بهترین نتیجه را بگیرند. ما هم امیدوار هستیم با یک برنامه ریزی خوب شرایط را برای کسب نتیجه ای بهتر از ادوار گذشته فراهم کنیم.

وی افزود: با نظر الکساندر چیریچ قرار است چند مرحله اردو و بازی دوستانه با تیم های خارجی قبل از بازی های آسیایی داشته باشیم. فعلا بازیکنان بواسطه فصل مسابقات لیگ در اختیار باشگاه ها هستند و چیریچ هم با هماهنگی فدراسیون هدایت یک تیم باشگاهی را تا زمان آغاز برنامه های تیم ملی برای شرکت در بازیهای اسیایی پذیرفته است. البته این موضوع به درخواست خود او و بیشتر به واسطه نزدیکی به اعضای خانواده اش در ماه های آتی بود که به دلیل ارتباط نزدیک و خدماتی که این مربی ارزنده به واترپلو ایران داشت با فعالیتش در مدت مشخص در یک باشگاه خارجی موافقت کردیم. مطمئنا چیریچ با هماهنگی با  وحید رضایی و دیگر همکاران ایرانی خود، مسابقات لیگ و تمرینات ملی پوشان را زیر نظر خواهد داشت. همچنین طی توافقی که داشتیم او برای تشکیل اردو ویژه بازی های آسیایی و در زمان مسابقات تدارکاتی با تیم های اروپایی در کنار ملی پوشان حضور خواهد داشت.

رییس فدراسیون درباره مسابقات انتخابی قهرمانی جهان گفت: هنوز برگزاری این مسابقات به صورت رسمی اعلام نشده است. ما برای شرکت در این رقابت ها و همچنین میزبانی در این مسابقات اعلام آمادگی کردیم و منتظر پاسخ مسئولان جهانی هستیم. بدون تردید در صورت برگزاری با تمام توان حاضر خواهیم شد.

رضوانی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات ناشی از محدودیت های کرونا و مسائل مالی تمام توان خود را به کار می بریم تا طبق نظر کادر فنی و چیریچ تدارک مناسبی را برای تیم ملی واترپلو پیش از بازی های آسیایی داشته باشیم. باور دارم به پشتوانه غیرت و پشتکار ملی پوشان ایران می توانیم باز هم در بازی های آسیایی موفق باشیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.