رضوانی در مسابقات جهانی بارسلون قضاوت کرد

در نخستین روز مسابقات جهانی شنا، شیرجه و واترپلوی بارسلون، مسعود رضوانی داور بین المللی ایران مسابقه تیم‌های واترپلوی کانادا و آفریقای جنوبی را قضاوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسعود رضوانی داور بین المللی واترپلوی ایران در نخستین روز رقابت‌های جهانی بارسلون مسابقه تیم‌های کانادا و آفریقای جنوبی را سوت زد. این مسابقه با نتیجه ١٧بر ١١ به سود کانادا تمام شد. اگرچه این دیدار نزدیک و پایاپای از حساسیت زیادی برای دو تیم برخوردار بود و همین موضوع کار داور را سخت‌تر می‌کرد اما در نهایت ناظر مسابقه نمره بالایی به قضاوت رضوانی داد.
مسابقات جهانی شنا، شیرجه و واترپلو معتبرترین سطح رقابت‌هایی است که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شود. مسعود رضوانی به عنوان نماینده خانواده واترپلوی ایران در این مسابقات حضور دارد.

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.