رضوانی: ورزش استان کرمان متحول شده است

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پس از سفر استانی برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت شنای استان کرمان گفت:امیدوارم همه اعضای حاضر در این مجمع بتوانند در نقش حامی و بازوی اجرا زمینه ساز رشد و پیشرفت استان کرمان شوند.

به گزارش روابط عمخومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات شنای استان کرمان گفت: سلامت، عدالت و دوستی از جمله شاخصه های برگزاری مجمع هیات شنای استان کرمان بود و باید به دلیل حسن نیت مدیریت ورزش استان در خصوص نحوه برگزاری مجمع از وی تشکر کنم .

وی افزود: فضا و مسیر ورزش استان کرمان به واسطه حضور مدیرکل ورزش تغییر کرده است، من حدود ۲۰ سال بازیکن تیم ملی واترپلوی ایران بودم و از ورزش شناخت و سر رشته ی خوبی دارم، به واقع مسیر ورزش استان کرمان از زمان حضور محمودی نیا تغییر کرده و ورزش استان کرمان متحول شده است .

رضوانی ادامه داد: طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان کرمان در حال حاضر به عنوان یک طرح نمونه و راهبردی مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است. شما باید بدانید وزیر ورزشی که خود از اساتید برجسته مدیریت راهبردی واستراتژیک ورزش است به این طرح نظرمساعد دارد. او از طرح ارایه شده مدیر کل ورزش استان حمایت کرده وبه سایر استانها پیشنهاد داده تا از طرح کرمان الگو برداری کنند. رییس فدراسیون شنای کشورمان درادامه توسعه ورزش همگانی را مورد حمایت مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری دانست واظهار داشت در همین راستا یکی از سیاست های کلی در ورزش رونق و رشد رشته های شنا و دو و میدانی است.

رضوانی تصریح کرد استعداد یابی در ورزش شنا یکی از موارد مهم ومؤثر در پیشرفت این رشته است. البته در این بین برنامه ریزی ها باید به شکلی باشد که استعداد یابی ها از سنین پایین و از دوران مدرسه باشد به دلیل اینکه اگر ما از استعداد یابی و کار اجرایی در سنین کم و دوران مدرسه غافل شویم قطعا در مسیر ورزش قهرمانی موفقیتی عاید ما نخواهد شد.
رضوانی در ادامه به گوشه ای از اقدامات وبرنامه های انجام شده در هییت شنا طی دوران سرپرستی کاوه کریمی اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری دوجشنواره در راستای رسیدن به اهداف وسیاست های پیرامون استعداد یابی, برگزاری دوکلاس درجه دو مربیگری که فدراسیون دراین بخش وبنا به صلاحدید کمتر مجوز برگزاری کلاسهای درجه دو رابه شهرستان ها میدهد,گوشه ای از اقدامات وکارهای انجام گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: کرمان در رشته شنا و واترپلو نفرات صاحب نام وموفقی را در تیم های ملی داشته است. آقایان پذیرفته ,کامبیز رخشان مهر,عبدالرحمانی همه از افتخارات وسرمایه های شیرجه و واترپلوی کرمان هستند و قطعا با استفاده از تجربیات ودانش این افراد وسایر اهالی این رشته میتوان شاهد موفقیت های شنای کرمان در سالهای آتی بود.
رضوانی با بیان اینکه از کریمی میخواهم برای رشد وپیشرفت شنا از نظرات همه اعضا مجمع و اهالی هییت شنا استفاده کند گفت:امیدوارم همه اعضای حاضر در این مجمع بتواننددر نقش حامی و بازوی اجرا زمینه ساز رشد و پیشرفت استان کرمان شوند.
وی همچنین از امضا تفاهمنامه همکاری فدراسیون شنا با بانک دی خبردادوگفت:براساس تفاهمنامه ای که با بانک دی به امضا رسیده است از این پس فدراسیون دارای باشگاه مخاطبان وهواداران میشود.این باشگاه شامل مربیان ,ورزشکارانو داوران است که از خدمات تفاهم نامه بهره خواهند برد.
رضوانی همچنین به نبود برخی سخت افزارشنا درکشور اشاره کرد وگفت:برخی ابزارمانند سکوهای رادیو ساخت امریکا است وبه دلیل تحریم ها در چندین سال اخیر در این بخش بامشکلاتی روبه رو هستیم,امیدوارم پس از رفع تحریم ها بتوانیم در این خصوص نیز خلا موجود را برطرف کنیم.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب