رضوانی: وزارت ورزش برخوردهای درستی با متخلفان انجام داده است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران با اشاره با اینکه حسب تاکیدات مقام معظم رهبری، برخوردهای درستی با متخلفان در وزارت دکتر گودرزی صورت گرفته، گفت: حقیقتا اشراف مقام معظم رهبری به ورزش روحیه بخش است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه در جلسه بسیار خوبی همراه ورزشکاران و مدیران ورزش کشور به خدمت حضرت آقا رسیدیم. فرمایش ایشان به وضوح نشان داد که اشراف کاملی نسبت به مسایل ورزش دارند. ایشان بارها به لزوم تشویق ورزشکاران و همچنین برخورد با تخلفات ورزشی تاکید کردند. برای شخص من فرمایشات مقام معظم رهبری روحیه بخش بود. نگاهی که ایشان نسبت به خدمتگذاران ورزش کشور داشتند، برای همه خوشحال کننده بود.

رئیس فدراسیون شنا همچنین خاطرنشان کرد: حضرت آقا نسبت به فضای رسانه ای و همچنین مطبوعات زرد هم مطالب قابل تاًملی فرمودند. برخورد با متخلف در هر حوزه‌ای بویژه ورزش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با استفاده از مدیرانی که در گذشته شفافیت خود را ثابت کرده اند، می توان گام های عملی بسیاری را در این حوزه برداشت. همچنین برخورد با تخلفات مشهود و مغایر با قانون و جلوگیری از شایعه پراکنی و برخورد با افرادی که به خاطر منافع شخصی دست به تخریب فضای ورزش می زنند، می تواند در این مسیر تعیین کننده باشد.

وی افزود: خوشبختانه شخص دکتر گودرزی، مقام عالی وزارت ورزش هم از زمان قبول مسئولیت رویکرد برخورد با متخلفان را در دستور کار قرار داد. وی به دنبال شفاف سازی قراردادها و روشن سازی مسایل مالی بود. در روزهای گذشته هم با متخلفان برخورد شد، این نوع برخوردها موجب می شود تا فضای ورزش به سوی سالم سازی پیش برود.

رضوانی در پایان گفت: مهمترین نکته در ورزش خاستگاه جوانمردی‌اش است. برای ایجاد این خاستگاه باید همدلی ایجاد شود. این موضوع وفاق و همدلی همه اعضای این خانواده را می خواهد. نقدهای عادلانه می‌خواهد تا کسی برای منافع صحبت شخصی علیه دیگری صحبت نکند. در مجموع فضای بسیار مثبتی بر این جلسه حاکم بود و همه ورزشکاران انرژی مثبتی از فرمایشان رهبری گرفتند. امیدوارم که فرمایش حضرت آقا در ورزش نصب العین باشد و با این چراغ راه مسیر را به درستی طی کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ