به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نامگذاری ۲۷ اردیبهشتماه به عنوان روز روابط عمومی، بهانهای است تا یادآورشویم، نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی هایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسانها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمانها است. بی تردید در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد میشود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آنها به شمار می رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیتها و افزایش بهرهوری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.
بی شک این روز تداعیگر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است. امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هرسازمانی جایگاه ویژهای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمییابد.
روز ارتباطات و روابط عمومی بر همه دست اندرکاران این حوزه مبارک باد.
انتهای پیام