روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی بر تمامی تلاشگران این عرصه گرامی باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ۱۷ می سال ۱۸۶۵ اولین پروتکل تلگراف در پاریس امضا شد و سالهاست که این روز بعنوان روز ارتباطات جشن گرفته می شود.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است. بی شک این روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.

این روز بهانه ای است تا یاد آور شویم نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی سازمان‌ها است.

روابط عمومی صرفا یک شغل نیست، بلکه عشق و تعهدی است میان سازمان و جامعه که بی شک این موضوع کار را برای این قشر سخت تر میکند.

فدراسیون شنا به نمایندگی از خانواده ورزش های آبی این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش گران و کوشندگان این راه پر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه الهی، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می نماید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب