روز خبرنگار بر طلایه داران عرصه اطلاع رسانی مبارک باد

فرارسیدن ١٧مرداد روز خبرنگار بر تمامی طلایه داران جبهه آگاهی و صاحبان قلم و اندیشه و مدافعان راستین حریم عدل و انصاف گرامی باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی است که به احترام این خبرنگار فقید روز خبرنگار نامگذاری شده است. این روز فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته مانند شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را فداکردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

خبرنگاران همواره یکی از ارکان اصلی خانواده شنا بوده اند. تمام آن هایی که با قلم و دوربین خود به ثبت و ضبط وقایع شنا و شیرجه و واترپلو پرداختند و گاهی با نقد و گاهی با تفسیر خبر چون چشم بینای جامعه ما را به سوی بهتر شدن رهنمون ساختند، همان هایی که همیشه بدون ادعا کنارمان بودند و به عنوان مدافعان راستین حریم عدل و انصاف شناخته می شوند.

اینجا در فدراسیون شنا هیچ غریبه ای نیست، همه همیشه مشتاق دیدار اصحاب رسانه هستند. خانواده شنا، شیرجه و واترپلوی ایران با قدردانی از تلاش های خبرنگاران گرانقدر این حوزه، صمیمانه ترین تبریک ها را به این مدافعان راستین حریم عدل و انصاف تقدیم می نماید.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.