به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نامگذاری ۲۷ اردیبهشتماه به عنوان روز روابط عمومی، بهانهای است تا یادآورشویم، نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی هایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسانها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمانها است. بی تردید در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد میشود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آنها به شمار می رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیتها و افزایش بهرهوری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.
براین اساس، روابط عمومی یک هنر است هنر خدمت به مردم و ارتباط موثر و به موقع با مردم و مشتریان، هنر ارتباط با رسانه ها و انتقال درست اخبار و انتقادها و گزارشهای حرفهای و تخصصی و… .
روز ارتباطات و روابط عمومی بر همه دست اندرکاران و زحمتکشان این حوزه مبارک و گرامی باد.
انتهای پیام