روز روابط عمومی و ارتباطات گرامی باد

بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی بر تلاشگران این عرصه گرامی باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهان به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده، به عنوان روز ملی روابط عمومی و ارتباطات نیز تعیین شده است. همه روزهای سال، روز روابط عمومی است و گستره فعالیت های این نهاد شب و روز نمی شناسد. روابط عمومی شغل نیست، شوق است که زمان نمی شناسد، به سخت افزار محدود نمی شود و در حوزه خبر و اطلاع رسانی محدود نیست.

امروزه ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوینِ ارتباطی و اطلاعاتی، نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر کند. با گسترش حوزه ارتباطات بشری و توسعه فن‌آوری‌های اطلاعاتی و همچنین ارتقای روز‌افزون و همه‌جانبه علوم و فنون نیاز به ساماندهی اطلاعات بیش از پیش احساس می‌شود.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز روابط عمومی، بهانه‌ای است تا یادآورشویم، نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی هایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان‌ها است. 

روز روابط عمومی را به  همه کارکنان روابط عمومی‌ها و تلاش‌گران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک می گوییم.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.