سالمی: انشاءالله در بازی های آسیایی تاریخ ساز شویم

دروازه‌بان تیم ملی واترپلو ایران با اشاره به برنامه ریزی خوب و تمرینات سخت پیش از بازی های آسیایی جاکارتا ابراز امیدواری کرد که واترپلو ایران در این مسابقات تاریخ ساز شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد سالمی دروازه بان تیم ملی واترپلو ایران اظهار کرد: در اردوی ایتالیا بسر می بریم، با نظر مربیان خوب و حمایت فدراسیون در اردوهای برون مرزی هستیم. بعد از ایتالیا به چین، صربستان و سنگاپور خواهیم رفت. امیدوارم با تمرینات مستمر و کار و مسابقه با تیم های مختلف بتوانیم به بالاترین سطخ آمادگی برسیم. الان وضعیت تیم خوب است اما هر روز هم بهتر می شویم. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم اما می دانیم اصلا کار آسانی در پیش نداریم.

وی افزود: خوشبختانه فدراسیون در این دوره برنامه ریزی بسیار خوب و مطلوبی را انجام داده تا با آمادگی خوب به جاکارتا برویم. ما هم به سختی تمرین می کنیم و به کسب نتیجه خوب امیدواریم. انشاءالله با دعای خیر مردم در بازی های آسیایی تاریخ ساز خواهیم شد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.