سامیار عبدلی: خوشحالم که در بالاترین سطح جهان مسابقه دادم

ملی پوش شنای ایران گفت: خوشحالم که در بالاترین سطح جهان مسابقه دادم و عملکرد قابل قبولی داشتم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سامیار عبدلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا، درخصوص کیفیت مسابقات جهانی شنا اظهار داشت: مسابقات جهانی همیشه از نظر فنی در سطح بالایی برگزار می‌شود. این دوره از مسابقات هم کیفیت بالایی داشت و بهترین شناگران جهان حاضر بودند. میزبانی ژاپن هم مناسب بود، در کل مسابقات خوبی بود امیدوارم در سایر مسابقات پیش رو بتوانم از تجربه این مسابقات جهانی استفاده کنم و نتایج خوبی را رقم بزنم، اما در کل خوشحالم که توانستم در بالاترین سطح دنیا مسابقه بدهم، از عملکرد خودم راضی هستم.

وی در مورد سطح شناگران ایران در مقایسه با رقبای آسیایی اینگونه توضیح داد: ما هنوز حتی به سطح اول آسیا هم نرسیدیم ولی روند رشد خوبی داریم و با برنامه ریزی خوب می‌توانیم در قدم اول با کشور‌های برتر آسیا رقابت کنیم.

شناگر تیم ملی ایران در مورد اهداف خود گفت: هدف من این است که بتوانم حد نصاب‌های جدیدی در ۵۰ متر و ۱۰۰ متر آزاد کسب کنم. امیدوارم بتوانم فینالیست شوم و رتبه خوبی برای کشورم به دست بیاورم.

عبدلی در پایان تاکید کرد: اگر حمایت‌ها بیشتر باشد و شناگران دغدغه مالی نداشته باشند یا این دغدغه‌ها به کمترین حد خودش برسد می‌توانیم پیشرفت خوبی ببینیم. برای پیشرفت شنا به برنامه ریزی بلند مدت نیاز داریم که شناگران مستعد از تمام شهرها شناسایی و حمایت شوند.

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.