سرمربی استرالیا: شانس ایران از مکزیک بیشتر است

سرمربی تیم ملی استرالیا درباره بازی فردای ایران و مکزیک گفت: فکر می‌کنم ایران تیم بهتری است و نسبت به مکزیک از شانس بیشتری برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ “اسلبودان ماتیچ” سرمربی تیم ملی استرالیا پس از پیروزی ۱۵ بر ۵ تیمش برابر ایران گفت: من از نتیجه بدست آمده کاملا راضی هستم. بازیکنان من خیلی خوب بازی کردند و حالا هم باید برای مقابله احتمالی با هلند خود را آماده کنیم. می دانیم که در آن بازی هر تیمی شکست بخورد شانسی برای مدال ندارد.

وی درباره پیش بینی نتیجه بازی فردا ایران و مکزیک گفت: ما مقابل هردوی این تیم ها بازی کرده ایم. فکر می‌کنم ایران تیم بهتری است و نسبت به مکزیک از شانس بیشتری برخوردار است. امیدوارم ایران به روند رو به رشدش در واترپلو ادامه دهد. قوی تر شدن تیم هایی مثل ایران برای آینده واترپلو بسیار مهم است.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.