سرمربی صربستان: فدراسیون ایران برای آینده تلاش می کند

سرمربی تیم ملی صربستان پس از پایان بازی تیمش برابر ایران گفت: خوشحالم از اینکه شانس بازی کردن مقابل واترپلوئیست های ایران به وجود آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ “ولادمیر  وویاسینویچ ” سرمربی تیم ملی واترپلو صربستان پس از پایان بازی تیمش مقابل ایران در رقابت های قهرمانی جهان آلماتی گفت: ایران تیم خوبی داشت. خوشحالم از اینکه شانس بازی کردن مقابل واترپلوئیست های ایران به وجود آمد. می دانم که فدراسیون شنای ایران برای ساخت آینده واترپلو تلاش‌های زیادی می کند. باعث افتخارم بود که امروز در این مسابقه حضور داشتم. از نتیجه بازی هم راضی هستم.

او درباره “الکساندر چیریچ” سرمربی تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران گفت: من “چیرو” را خیلی خوب می شناسم. اگر نگوییم بهترین باید گفت که او یکی از بهترین بازیکن های جهان در پست خود بود. او واترپلو را به خوبی می شناسد و من آرزو می کنم که در پروژه ساخت آینده واترپلو ایران موفق باشد.

“وویاسینویچ” در پاسخ به سوالی درباره بهترین بازیکن تیم ایران گفت: نمی توانم بازیکن شاخصی را نام ببرم. دیدن عملکرد بازیکنان در قابل یک گروه بسیار خوب بود. اینکه تمامی بازیکنان در قالب یک تیم می جنگیدند برای شروع بسیار مهم است.

“ولادمیر  وویاسینویچ” ۴۲ ساله است. او که از هم تیمی‌های “الکساندر چیریچ” سرمربی تیم ملی واترپلو ایران هم بوده، سه مدال المپیک، چهار مدال قهرمانی جهان و پنج مدال قهرمانی اروپا در کارنامه اش دارد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.