سلطانی: می‌توانیم از فوتبال و والیبال هم جلو بزنیم

ملی پوش واترپلو ایران معتقد است اگر مسئولان روی واترپلو سرمایه گذاری کنند، این رشته می تواند از فوتبال و والیبال هم جلو بزند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، علی رضا سلطانی درباره شرایط اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های توسعه جهانی(فیناترافی) عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. همه هم قسم شده اند تا تمام تلاششان را بکنند و از جعفری به عنوان بزرگ تیم که زن و بچه دارد تا جوان های تیم همه برای کسب بهترین عنوان تمرین می کنند.تک تک بازیکنان این انگیزه را دارند تا در کشور خودمان پرچم را بالا ببریم.

ملی پوش جوان واترپلو ایران همچنین در مورد هم گروهی های ایران در رقابت های توسعه جهانی مطرح کرد: از روز اولی که وارد اردو شدیم تنها هدفمان قهرمانی بود. بنابراین نباید برایمان فرق کند که با اتریش بازی می کنیم یا اروگوئه. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید همه را ببرد و ترسی از هیچ تیمی نداشته باشد.

وی همچنین در مورد فشاری که به دلیل میزبانی و از دست دادن قهرمانی با یک باخت روی تیم وجود دارد، اظهار کرد: بازیکنان آنقدر حرفه ای هستند که با این مسائل به راحتی کنار می آیند. بیشتر آن ها در رقابت های فینا حضور داشته اند و تجربه بالایی دارند. می دانند شرایط جدول به چه شکل است و ممکن است با یک باخت زحمات تمام بچه ها ضایع شود. از همین رو برای برد مقابل تک تک تیم ها آماده شده ایم.

سلطانی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا حمایت مسئولان راضی کننده بوده است یا نه، گفت: حمایت مسئولان هم مثل همیشه است. فکر می کردیم چون این بار در ایران بازی می کنیم کارمان بیشتر به چشم می آید. نمی دانم؛ شاید چون دو سه هفته به بازی ها مانده احساس می کنند زمان دارند. اما الآن هم برای حمایت کردن دیر است چون بازیکنان از عید و مسافرت خود زده اند. توقعاتمان هم در حد فوتبال و والیبال نیست اما مسئولان مطمئن باشند اگر روی واترپلو سرمایه گذاری کنند از فوتبال و والیبال هم جلو می زنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب