سمیع زاده: فدراسیون عزم خود را برای مبارزه با دوپینگ جزم کرده است

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: با توجه به محرمانه بودن نامه های ارسالی از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ نام واترپلوئیست دوپینگی نیز محرمانه است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ امروز نمونه دوپینگ یک واترپلوئیست لیگ برتری را مثبت اعلام کرد.
محسن سمیع زاده گفت: به دلیل محرمانه بودن نامه های ارسالی از سوی ستاد ملی مبارزه به فدراسیون حق افشای نام این بازیکن را نداریم. پس از طی مراحل قانونی در نهایت ستاد مربوطه اسامی را اعلام خواهد کرد.

وی ادامه داد فدراسیون تمام عزم خود را برای مبارزه با دوپینگ جزم کرده است حتی اگر به ضررمان تمام شود. پیش از این با گنجاندن دروس مبارزه با دوپینگ در دوره های مربیگری و برگزاری کلینک های دوپینگ و تغذیه مبارزه خود را با این پدیده شوم آغاز کرده ایم.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اضافه کرد: از این پس افسران مبارزه با دوپینگ حتی درمحل تمرینات ورزشکاران حضور خواهند یافت و آنان را زیر نظر می گیرند. تا کی باید شاهد به خطر افتادن سلامت جوانان به خاطر استفاده از مواد نیروزا و داروهای غیر مجاز باشیم.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب