سمیع زاده: واترپوئیست ها بدون هیچ چشم داشتی تمرین می کنند

دبیرکل فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون در برگزاری مسابقات توسعه جهانی واترپلو، تمرین بدون چشم داشت واترپلوئیست ها را ستود.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری تسنیم نوشت:

محسن سمیع‌زاده در خصوص شرایط فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و پیدا شدن حامی مالی برای برگزاری مسابقات جهانی توسعه واترپلو، اظهار داشت: متاسفانه هنوز بحث حامی مالی و اسپانسر قطعی نشده است. اندک اندک با اعتبار خود فدراسیون کارها را انجام می‌دهیم، البته شهرداری تهران و چند نهاد دیگر قول‌هایی را به ما داده‌اند که امیدواریم هرچه سریع‌تر این امر محقق شود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین مسابقاتی یک رویداد ملی است، ادامه داد: خدا را شکر در حال حاضر کارها به خوبی در حال پیگیری است و اقدامات روادید کشورهایی که قرار است در این رقابت‌ها شرکت کنند در حال انجام است. امیدارم اسپانسر بیاید و به داد ما برسد چرا که فشار زیادی بر روی فدراسیون است.

دبیرفدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص اینکه اگر اسپانسری حمایت مالی این مسابقات را بر عهده نگرفت چه اتفاقی رخ می‌دهد،‌ گفت:‌ حتی اگر لازم باشد کلیه‌های خود را می‌فروشیم تا بتوانیم این رقابت‌ را به نحوی ایده‎آل برگزاری کنیم. امیدوارم هرچه سریع‌تر قول‌هایی که داده شده است عملی شود. میزبانی مسابقات جهانی توسعه واترپلو یک رویداد ملی است. می‌توانیم با برگزاری مناسب این رویداد، فرهنگ غنی خود را به کشورهای مختلف جهان نشان دهیم.

وی افزود: صادقانه می‌گویم وزارت ورزش و جوانان کمک زیادی به ما در این راستا کرده است. وزیر ورزش دستور تجهیز استخر ۹ دی را داده و سجادی، معاون وزیر و مدبر، رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن عمومی هم پیگیر رفع مشکلات استخر ۹ دی هستند.

سمیع‌زاده در خصوص شرایط تیم ملی واترپلوی کشورمان گفت: شرایط تیم مناسب است و نفرات صبح و عصر در حال تمرین هستند. واقعا ملی‌پوشان واترپلوی کشور سنگ تمام گذاشته‌اند. آنها از کار، زندگی، درس و همه چیز خود گذشته‌اند و فقط و فقط تمرین می‌کنند. به عنوان عضو کوچکی از فدراسیون  دست تک تک آنها را می‌فشارم و روی ماه‌شان را می‌بوسم. آنها بدون هیچ چشم‌داشتی کار می‌کنند که این قابل تقدیر است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر تیم به عنوان درخوری کسب کرد آیا پاداشی به ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی داده می‌شود، تصریح کرد: هفته آینده در هیئت رئیسه فدراسیون این موضوع را مطرح خواهیم کرد و سعی می‌کنیم در حد بضاعت خود این کار را انجام بدهیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب