سهیل رستمیان: انتخابم به عنوان بهترین بازیکن میدان نتیجه کار همه تیم بود/ کره‌جنوبی تیم کاربلدی است

ملی‌پوش واترپلوی ایران بعد از پیروزی مقابل هند و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن میدان گفت: بازی با هند نخستین دیدار رسمی ما بعد از مدت‌ها بود و طبیعتا قدری در شروع دیدار، کار سخت و پیچیده شد اما به تدریج بازی را در دست گرفتیم و پیروز شدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سهیل رستمیان ملی‌پوش ایران پس از برد هند در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اظهار کرد: خداراشکر نتیجه کار همه تیم این شد که بازی با هند را ببریم و من هم به عنوان یکی از اعضای تیم به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شدم. بازی با هند نخستین دیدار رسمی ما بعد از مدت‌ها بود و طبیعتا قدری در شروع دیدار، کار سخت و پیچیده شد اما به تدریج بازی را در دست گرفتیم و تاکتیک های مورد نظر کادر فنی را پیاده کردیم و پیروز شدیم.

وی افزود: بازی بعدی با کره جنوبی است. با شناختی که از این تیم داریم، می دانیم که بازیکنان کاربلدی دارند و خیلی خوب روی آب شنا می کنند. ما برای برد به میدان می رویم. امیدوارم بتوانیم برنامه های خود را پیاده سازی کنیم و نمایش خیلی خوبی برابر این تیم داشته باشیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.