سهیل رستمیان: انتخابم به عنوان بهترین بازیکن میدان نتیجه کار همه تیم بود/ کره‌جنوبی تیم کاربلدی است

ملی‌پوش واترپلوی ایران بعد از پیروزی مقابل هند و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن میدان گفت: بازی با هند نخستین دیدار رسمی ما بعد از مدت‌ها بود و طبیعتا قدری در شروع دیدار، کار سخت و پیچیده شد اما به تدریج بازی را در دست گرفتیم و پیروز شدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سهیل رستمیان ملی‌پوش ایران پس از برد هند در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اظهار کرد: خداراشکر نتیجه کار همه تیم این شد که بازی با هند را ببریم و من هم به عنوان یکی از اعضای تیم به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شدم. بازی با هند نخستین دیدار رسمی ما بعد از مدت‌ها بود و طبیعتا قدری در شروع دیدار، کار سخت و پیچیده شد اما به تدریج بازی را در دست گرفتیم و تاکتیک های مورد نظر کادر فنی را پیاده کردیم و پیروز شدیم.

وی افزود: بازی بعدی با کره جنوبی است. با شناختی که از این تیم داریم، می دانیم که بازیکنان کاربلدی دارند و خیلی خوب روی آب شنا می کنند. ما برای برد به میدان می رویم. امیدوارم بتوانیم برنامه های خود را پیاده سازی کنیم و نمایش خیلی خوبی برابر این تیم داشته باشیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.