سومین جلسه هماهنگی بازی‌های کیش گیمز ۲۰۲۳ برگزار شد

سومین جلسه هماهنگی نخستین دوره بازی‌های ساحلی ایران (کیش گیمز ۲۰۲۳) با حضور نماینده فدراسیون شنا و نمایندگان دیگر فدراسیون‌های حاضر در این مسابقات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نخستین دوره بازی‌های ساحلی ایران با عنوان «کیش گیمز» با مشارکت ۱۳ فدراسیون ورزشی و در قالب ۲۷رشته، به میزبانی جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود و به همین منظور، سومین جلسه هماهنگی نمایندگان فدراسیون‌ها صبح امروز (چهارشنبه ۲۳شهریور ۱۴۰۱) با حضور مسئولان برگزاری بازی‌ها، پیگیری شد.

در این جلسه درمورد تعداد ورزشکاران، داوران و کادر اجرایی هر رشته ورزشی بحث و تبادل نظر و در پایان تعداد نفرات اولیه تعیین شد که طی روزهای آینده در تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد کیش با فدراسیون‌ها به طور رسمی مصوب می‌گردد.

شایان ذکر است در این مسابقات که برای نخستین بار برگزار خواهد شد ۲۷ رشته ورزشی از فدراسیون‌های والیبال، فوتبال، هندبال، شنا، شیرجه، واترپلو، قایقرانی، اسکواش، انجمن‌های ورزشی، بسکتبال، ورزش روستایی، نجات غریق، تنیس، کبدی و کاراته حضور خواهند داشت.
گفتنی‌ است در جلسه امروز علی رفیعانی به عنوان نماینده فدراسیون شنا حضور یافت.

همچنین در این جلسه درباره نحوه حضور ورزشکاران در جزیره کیش بحث و تبادل نظر و در پایان این نشست مقرر شد فدراسیون‌ها تجهیزات مورد نیاز خود را در اسرع وقت به ستاد برگزاری اعلام نمایند.

 

 

انتهای پبام

image_printپرینت مطلب