سینا غلامپور عازم شصت و چهارمین نشست بین المللی سفیران جوان المپیک شد

سینا غلامپور شناگر جوان و آینده دار کشور به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک ایران جهت حضور در شصت و چهارمین نشست بین المللی سفیران جوان المپیک راهی یونان شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پس از انجام مراحل مصاحبه و کسب امتیاز لازم در شورای اعزام کمیته ملی المپیک، سینا غلامپور شناگر جوان و آینده دار کشورمان، به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برای حضور در شصت و چهارمین نشست بین المللی سفیران جوان المپیک که از ۸ الی ۲۱ june (نوزدهم خرداد لغایت یکم تیر ماه ۱۴۰۳) برگزار میشود انتخاب شد.

غلامپور در خصوص برگزاری نشست ها بیان کرد: در ابتدا opening ceremony در آتن برگزار خواهد شد که در نزدیکی acropolis است. این بنا یکی از مشهور ترین آثار باستانی یونان و به معنای شهر مرتفع و صخره مقدس است که نماد ملی یونان نیز است و همچنین یکی از عجایب هفتگانه جهان نیز به شمار می آید.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده پس از برگزاری نشست به المپیا می رویم و پس از تشکیل جلسات دوباره به آتن بازمیگردیم که حدود ۹ روز در آنجا مستقر هستیم و پس از آن ۲ روز در آتن میمانیم که در این نشست ها قرار است به نقش ورزشکار در جامعه مدرن رسیدگی شود و همچنین صحبت هایی در خصوص المپیک نیز انجام میشود.

نماینده سفیران جوان المپیک افزود: در این نشست بین المللی قرار است بین سفیران اعزامی مسابقاتی برگزار شود که به نفرات برتر جوایزی نیز اهدا میشود و همچنین در پایان این دوره به تمامی افراد شرکت کننده certificate حضور در دوره اهدا میشود.

غلامپور ضمن تاکید بر مفید بودن این نشست ها و بهره مندی از فرصت های آموزشی بین المللی اظهار کرد: طبق صحبت های انجام شده کسانی که در این دوره ها انتخاب شوند، از این پس نیز از طرف کمیته ملی المپیک به نشست های بیشتری اعزام میشوند که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: همسفر های من در این دوره خانم حسین زاده از تیم ملی تنیس روی میز و خانم پرورش از تیم ملی تیراندازی هستند و این نشست جهت بهره مندی از فرصت‌های آموزشی بین المللی المپیک سولیداریتی، برگزار می‌شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب