شهابی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شد

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی اژدر شهابی اقدم را بعنوان مدیرکل روابط عمومی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، درحکم دکتر عباسی آمده است:

با توجه به تعهد و تجربه جنابعالی بدینوسیله بعنوان مدیرکل روابط عمومی این وزارت منصوب می شوید.
بدیهی است نقش روابط عمومی و ارتباطات در تنظیم روابط درون و برون این ساختار مهم بویژه تعامل با اهل اندیشه و رسانه، جوانان علاقمند و با استعداد کشور، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش از مهمترین مولفه های بکارگیری استعدادهای پویای کشور به حساب می آید که باید با جدیت و همراهی عالمانه مورد توجه گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود و همکاری معاونین، مدیران ستاد و استان ها در پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و اجرایی شدن برنامه های این وزارت موفق و موید باشید.

گفتنی است شهابی اقدم دارای مدرک فوق لیسانس ارتباطات است که ١٢ سال سابقه مدیریتی در سازمان تربیت بدنی، ٢۰ سال فعالیت رسانه ای، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال و مدیا آفیسری تیم ملی در جام ملت های ٢۰۰٧ مالزی، معاون اداره کل روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان تربیت بدنی، مشاور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی، مشاور عالی فدراسیون گلف، خبرنگار واحدی مرکزی خبر و همکاری با مطبوعات در چاپ مقالات و یادداشت ها را کارنامه کاری خود دارد.

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ