شهبازی به دنبال انتقام، امیدیه به فکر تثبیت جایگاه

هفته پنجم لیگ برتر واترپلو با دو دیدار حساس در زنجان و انزلی ادامه پیدا می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت های هفته پنجم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو از روز جمعه (۲۳ آبان) از ساعت ۱۵:۰۰ به طور همزمان در دو شهر زنجان و بندر انزلی پیگیری می شود.

تقریبا تمامی رقابت های این فصل لیگ برتر واترپلو به دلیل توازن قدرت بین تیم ها از حساسیت بالایی برخوردار است. اما صف آرایی قهرمان و نایب قهرمان فصل پیش این مسابقات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دو تیم قدرتمند شهبازی زنجان و نفت امیدیه این بار در زنجان مقابل هم قرار می گیرند تا یادآور فینال بیست و سومین دوره لیگ برتر واترپلو شوند.

تیم زنجانی که از دو بازی گذشته خود یک برد و یک باخت کسب کرده است امید دارد تا با بهره گرفتن از امتیاز میزبانی انتقام باخت فینال سال پیش را گرفته و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد. شهبازی زنجان تا پایان هفته چهارم با دو امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در جایگاه سوم جدول رده بندی ایستاده است. از طرف دیگر نفت امیدیه هم به دنبال کسب سومین پیروزی خود است. قهرمان فصل پیش رقابت های لیگ برتر واترپلو تا به اینجای کار با دو پیروزی و یک باخت و مجموع چهار امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. پیروزی امیدیه در این دیدار سبب تحکیم جایگاه دومی این تیم می شود. نفت امیدیه که با هدایت رضا مخیلفی پس از کسب دو پیروزی متوالی مغلوب دانشگاه آزاد شد امیدوار است تا با ارائه یک بازی حساب شده دست پر از زنجان برگردد.

این دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه برگزار می شود. امیرحسین صفابخش و محمدرضا محمدی داوران این مسابقه هستند که همراه با محمدعلی گرامی ناظر این رقابت در زنجان حاضر خواهند شد.

در دیگر دیدار هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، چوکا تالش پذیرای فولاد مبارکه سپاهان است. چوکا تیم یکدست شمالی می خواهد در بندر انزلی نخستین پیروزی خود را جشن بگیرد اما می داند حریف، حریف پرقدرتی است. چوکا در دو دیدار گذشته خود توفیق پیروزی نداشت اما بازی های بسیار خوب و چشم نوازی را به نمایش گذاشت. تیم اکثرا بومی چوکا با هدایت سیاوش حسن زاده به آب می‌زند تا با ارائه یک نمایش خوب خود را از قعر جدول جدا کند. از طرف دیگر سپاهان به انزلی می رود تا پیروز میدان باشد. تیم اصفهانی فولاد مبارکه با یک پیروزی و یک شکست با تفاضل گل صفر در جایگاه سوم قرار دارد. سپاهان در صورت پیروزی در این دیدار می تواند به چهارمین امتیاز خود دست یابد. تیم اصفهانی به لطف ترکیب پرمهره خود می خواهد تا با یک بازی کمتر نسب به امیدیه وضعیت خوبی در جدول دست یابد و از تفاضل گل صفر هم رهایی یابد.

این دیدار با قضاوت مسعود آقالطیفی و حامد دایی تقی از ساعت ۱۵:۰۰ در بندر انزلی برگزار می شود. کار نظارت بر این دیدار هم به عهده مجید نقاشلو است.

 

برنامه رقابت های هفته پنجم لیگ برتر واترپلو:

شهبازی زنجان – نفت امیدیه؛ جمعه ۲۳ آبان، ساعت ۱۵:۰۰ در زنجان

چوکا تالش – فولاد مبارکه سپاهان؛ جمعه ۲۳ آبان، ساعت ۱۵:۰۰ در بندر انزلی

 

جدول رده بندی تیم ها تا پایان هفته چهارم:

ردیف

نام تیم امتیاز تفاضل گل گل خورده گل زده مساوی باخت برد بازی

۱

دانشگاه آزاد اسلامی ۸ ۳۶+ ۲۰ ۵۶ ۰ ۰ ۴

۴

۲

نفت امیدیه ۴ ۳- ۳۲ ۲۹ ۰ ۱ ۲ ۳
۳ فولاد مبارکه سپاهان ۲ ۰ ۲۱ ۲۱ ۰ ۱ ۱

۲

۴ شهید شهبای زنجان ۲ ۱+ ۲۱ ۲۲ ۰ ۱ ۱

۲

۵

نفت و گاز گچساران ۰ ۱۵- ۳۸ ۲۳ ۰ ۳ ۰ ۳
۶ چوکا تالش ۰ ۱۹- ۲۸ ۹ ۰ ۲ ۰

۲

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب