شهرآورد تهرانی ها در دومین هفته لیگ برتر واترپلو

در دومین هفته لیگ برتر واترپلو از ساعت 15 روز جمعه سه دیدار برگزار می شود و در تهران تیم نوفلاح به مصاف نیروزی زمینی ارتش می رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین هفته لیگ برتر واترپلو طبق برنامه با برگزاری سه دیدار پیگیری می شود. در تهران استخر ۹ دی مجموعه شیرودی میان نبرد تیم نوفلاح و نیروی زمینی ارتش است. نیروی زمینی که در هفته نخست سپاهان اصفهان را از پیش رو برداشته بود، انگیزه زیادی دارد تا برای دومین هفته متوالی پیروز شود اما بازیکنان این تیم خوب می دانند که کار آسانی پیش رو نخواهند نداشت.
در اصفهان هم فولاد مبارکه سپاهان میزبان نفت و گاز گچساران است. سپاهان نمی خواهد در خانه به هیچ تیمی امتیاز دهد. قطعا دیدار این دو تیم ریشه دار جذابیت های ویژه ای خواهد داشت. اما در امیدیه تیم نفت باید مقابل دانشگاه آزاد اسلامی مدافع عنوان قهرمانی و نماینده ایران در جام باشگاه های جهان به میدان برود. دانشگاه آزاد که یکی از پرمهره ترین تیم های این فصل به شمار می رود برای سوغات بردن به امیدیه می رود و باید دید چه نتیجه ای را مقابل نفت رقم خواهد زد.

برنامه کامل هفته دوم رقابت های لیگ برتر واترپلو جام خلیج فارس:

جمعه ۸ / ۸ / ۹۴

۱- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – نفت و گاز گچساران ( میزبان: استخر انقلاب اصفهان )  ساعت ۱۵:۰۰    ناظر: منصور مهذب صانعی/ داوران: حامد دایی تقی، شهروز شریفیان

۲- نیروی زمینی ارتش (نزاجا) – شهید نوفلاح ( میزبان: استخر ۹ دی ) ساعت ۱۵:۰۰  ناظر: سیروس طاهریان/ داوران: مسعود رضوانی، بابک حسامیان

۳- نفت امیدیه – دانشگاه آزاد اسلامی ( میزبان: استخر نفت امیدیه )  ساعت ۱۵:۰۰  ناظر: محمد هادی بیک/ داوران: محمدرضا محمدی،امیر حسین صفا بخش

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

چیریچ: تمام داوران ایران در سطح بین المللی و ملی فرصت پیشرفت دارند/ دوره خوبی برگزار شد

میخاییل چیریچ  مدرس و ناظر بین المللی واترپلو جهان بیان داشت: تمام داوران ایران چه در سطح بین المللی و چه در سطح ملی این فرصت را دارند که پیشرفت کنند، صرفا به نحوه کار آنها بستگی دارد و می‌توانم به جرات بگویم که کلاس بسیار خوب و راضی کننده‌ای بود.

سعادت: استقبال خوبی از ماراتن آب‌های آزاد کیش شد

رییس هیات شنا جزیره کیش ضمن ابراز خوشحالی از استقبال وسیع و گسترده شناگران از مسابقات آب های آزاد گفت: حدود ۱۵۰ شناگر به همراه سرپرست و مربی در این رقابت ها شرکت کردند که این موضوع بیانگر پیشرفت و آینده‌ای درخشان در رشته آب‌های آزاد است.