شهیدی‌پور: رفتن روی سکوی مسابقات جهانی دور از دسترس نیست

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی واترپلو ایران معتقد است رفتن روی سکوی مسابقات جهانی فیناترافی به هیج وجه دور از دسترس تیم ایران نیست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری آنا نوشت:

علیرضا شهیدی‌پور درباره حضورر تیم ملی واترپلو ایران در مسابقات فیناترافی (توسعه جهانی واترپلو) که به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، گفت:« مسابقات فیناترافی فرصت بسیار مناسبی است تا ملی‌پوشان واترپلو ایران بتوانند توانمندی خود را نشان دهند.»

وی که هدایت دروازه‌بانان تیم ملی را برعهده دارد، درباره وضعیت تیم ملی ،گفت: «با صلاحدید سیروس طاهریان سرمربی تیم، تمرینات دروازه‌بانان را به صورت مجزا و با تکنیک‌های خاص دروازه‌بانی برگزار می‌کنیم. تمرینات دروازه‌بان‌ها با دیگر بازیکنان تفاوت های زیادی دارد و باید روی اصول پیگیری شود.»

شهیدی‌پور به مصدومیت سجاد عبدی، گلر اول تیم ملی اشاره کرد و افزود: «عبدی از ناحیه کتف با مصدومیتی جزئی مواجه شده است که البته خیلی مصدومیت سنگینی نیست و قطعا تا آغاز مسابقات به آمادگی کامل خواهد رسید و با قدرت از دروازه ایران محافظت خواهد کرد.»

مربی تیم ملی واترپلو درباره سطح برگزاری این مسابقات، گفت: «مسابقات فیناترافی از نظر فدراسیون جهانی حائز اهمیت است. تیم‌های خوبی در این مسابقات حاضر هستند و ایران با توجه به شناخت کمی که از سطح فنی تیم‌ها دارد، کار سختی پیش رو خواهد داشت. همه تیم‌ها وضعیت یکسان دارند و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.»

شهیدی‌پور در پایان خاطر نشان کرد: «میزبانی ایران در این مسابقات امتیاز مثبتی برای واترپلو ایران است تا برای نخستین بار در طول تاریخ بتوانند روی سکوی قهرمانی این مسابقات قرار گیرند. اتفاقی که با توجه به یکدست بودن تیم فعلی و آمادگی بازیکنان به هیچ وجه دور از دسترس نیست.»

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب