شهیدی پور:هدف دانشگاه آزاد قهرمانی در لیگ واترپلو است

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف اصلی ما کسب عنوان قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علیرضا شهیدی پور سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مورد حضور در رقابت های لیگ برتر واترپلو گفت: پس از سه سال وقفه و با تلاش مسئولان فدراسیون شنا به ویژه محسن رضوانی رئیس فدراسیون، تیم دانشگاه آزاد تصمیم به شرکت در بیست و سومین دوره لیگ برتر واترپلو گرفت.

شهیدی پور که نخستین سال حضور خود را در سمت مربیگری لیگ برتر واترپلو تجربه می کند در این باره گفت: در سال های گذشته تجربه بازی در تیم دانشگاه آزاد را داشته ام اما بعد از کناره گیری ام از تیم ملی واترپلو اولین حضورم را در سمت مربیگری در لیگ برتر واترپلو تجربه می کنم. امیدوارم بتوانم از تمام تجربیاتم که در این سال ها در تیم ملی کسب کرده ام برای موفقیت این تیم در رقابت ها لیگ استفاده کنم.

وی در مورد سوابق تیم واترپلوی دانشگاه آزاد افزود: تیم دانشگاه آزاد قهرمانی در جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر را در کارنامه خود دارد. امیدوارم که امسال نیز بتوانیم به افتخارات این تیم بیافزاییم. البته تیم های شرکت کننده در لیگ نیز از شرایط خوبی برخوردار هستند و بازیکنان خوبی را نیز در اختیار دارند . فکر می کنم لیگ واترپلو امسال از جذابیت و حساسیت در برخی از بازی ها برخوردار باشد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در مورد غیبت تیم فولاد ماهان در این رقابت ها یادآور شد: درست است که تیم فولاد ماهان در این رقابت ها حضور ندارد اما تمامی بازیکنان این تیم در سایر تیم ها حضور دارند که با اطلاعاتی که من از بازیکنان تیم ها دارم می توانم بگویم که این فصل بازیکنان خوب این تیم در سایر باشگاه‌ها حضور پیدا کردند و این باعث بالا رفتن سطح تیم ها شده است.

شهیدی پور یکی از مشکلات شرکت در این دوره از رقابت ها را مشکل جذب بازیکن دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان طبق قوانین تیم دانشگاه آزاد باید از دانشجویان این دانشگاه باشند محدودیت در جذب بازیکنان داشتیم. خوشبختانه با تمام محدودیت ها تیم خوبی را جمع کردیم و مطمئن هستم نتیجه آن را نیز در رقابت ها خواهیم دید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب