شهیدی پور: در اجرای تاکتیک ها موفق نبودیم

سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد پس از باخت مقابل نفت امیدیه گفت: می تونستیم پیروز شویم اما در اجرای فرم و تاکتیک ها موفق نبودیم.
شهیدی پور پس از پایان هفته سوم گروه A لیگ برتر واترپلو اظهار کرد: بازی بسیار حساسی برابر تیم نفت امیدیه داشتیم. تیم ما بسیار خوب بازی کرد. اما شاید قدری در تاکتیک های تیمی که باید اجرا می کردیم، موفق نبودیم و در نهایت هم بازی را واگذار کردیم.
وی افزود: ما اردوی متمرکز خوبی داشتیم. می توانستیم در تهران هم امیدیه را شکست دهیم. همانطور که گفتم در اجرای یکسری ازز فرم ها خیلی موفق نبودیم. حریف هم از این موضوع استفاده لازم را برد. سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: بعد از اینکه نتیجه بازی را مساوی کردیم متاسفانه بازیکنان تمرکز لازم را برای حفظ برتری از دست دادند. به هر حال هنوز چیزی تغییر نکرده است. تیم ما هنوز مدعی است و شرایط تیم ما روز به روز بهتر می شود. امیدوار هستم که در مراحل بعدی بهتر نتیجه بگیریم.
شهیدی پور درباره داوری هم گفت: نظر خاصی ندارم. البته مواردی در طول بازی برای من گنگ بود. به همین دلیل اعتراض کردم. داور محترم هم لطف کرد و توضیح داد. اساسا مشکلی در بازی ها وجود نداشت.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب