شیرجه رو ایران عازم نانجینگ می شود

حامد بزمی شیرجه رو نوجوان ایران فردا برای شرکت در مسابقات آسیایی نانجینگ به چین سفر می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمدحامد بزمی شیرجه رو نوجوان ایران فردا(دوشنبه) ٢١ مردادماه به چین سفر می کند. بزمی تنها نماینده شیرجه ایران در المپیک آسیایی نوجوانان نانجینگ است که نخستین مسابقه برون مرزی خود را تجربه می کند.
غلامرضا خیبری نژاد سرمربی تیم ملی شیرجه، ملی پوش نوجوان ایران را در این سفر همراهی می کند. طبق اعلام قبلی حامد بزمی ساعت ٢١:١۵ فردا (دوشنبه) از فرودگاه بین المللی تهران را به مقصد شانگهای چین ترک می کند.
حامد بزمی روز شنبه ٢۶مرداد از تخته شیرجه سه متر توانایی خود را به نمایش می گذارد.
پیش از این با موافقت کمیته ملی المپیک در راستای توجه به ورزش های پایه قرا بود دو نماینده از تیم ملی شیرجه نوجوانان در مسابقات نانجینگ شرکت کنند. بر این اساس نام حامد بزمی و سجاد آبخیر در لیست اعزامی به مسابقات آسیایی قرار گرفت اما بعد از سه مرحله آزمون و تست نهایی توسط کمیته فنی شیرجه، سجاد آبخیز به دلیل آماده نبودن از شرکت در این مسابقات بازماند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.