شیریجیان: مقابل صربستان به دنبال پوشش نقاط ضعف خود هستیم

مربی تیم ملی واترپلو جوانان ایران پیش از مسابقه با صربستان گفت: می توانیم نقاط ضعف خود را مقابل یکی از قویترین تیم های این تورنومنت بشناسیم و آن ها را پوشش دهیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علی اکبر شیریجیان مربی تیم ملی واترپلو جوانان درباره تقابل ایران و صربستان گفت: می خواهیم از این بازی به عنوان یک دیدار سنگین تدارکاتی استفاده کنیم. فردا می توانیم نقاط ضعف خود را مقابل یکی از قویترین تیم های این تورنومنت بشناسیم و آن ها را پوشش دهیم. شکست استرالیا هم کار بسیار سختی است اما بازی کردن دربرابر آن ها نسبت به صربستان کمی ساده تر است. باید به آب زد و تفاوت با استرالیا را تشخیص داد اما بعید است بتوانیم این دو تیم را شکست دهیم. دو بازی نخست به تقویت سیستم دفاعی و کنترل توپ ما کمک می کند. رقیب اصلی ما در این گروه مکزیک است.

وی درباره شرایط تمرین و استخر مسابقات گفت: معمولا دو وعده تمرینی در هر روز به تیم ها اختصاص داده می شود. اما در این مسابقات این اتفاق نیفتاد. با تلاش کادر فنی برخی از روزها دو جلسه تمرین داریم. البته این شرایط برای همه تیم ها یکسان است. ما دو روز اول هم مسابقه نداشتیم. فکر میکنم اتفاق بدی برای ما نباشد. چراکه در این بازه زمانی ایجاد شده  اردو مشترک و مسابقه دوستانی با تیم های بزرگی چون کرواسی و ایتالیا داشتیم.

شیریجیان ادامه داد: این اردوهای مشترک خوب است. اگر یک ماه قبل این چنین اردوهایی برقرار بود شرایط بهتر هم می شد. چئن ایرادات را می دیدیدیم و فرصت برای جبران آن وجود داشت. حضور در چنین تمریناتی باعث می شود ورزشکاران با ورزشکاران دیگر تنه به تنه شوند و احساس یک بازی سخت در آن ها ایجاد می شود.  از طرف دیگر به دلیل نزدیک بودن مسابقات رسمی  فشار زیادی به ملی پو.شان نمی آوریم. بازیگنان هم برای آسیب ندیدن کمی آرام مقابل حریف بازی می کنند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.