صدرنشینان لیگ برتر واترپلو جمعه به آب می‌زنند

دومین هفته دور برگشت رقابت های لیگ برتر واترپلو روز جمعه در گچساران و تهران برگزار می‌شود و تیم های صدرنشین نخستین دیدار خود را پس از نزدیک به یک ماه استراحت برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دور برگشت بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور روز جمعه (۱۱ دی ۱۳۹۴) با برگزاری سه دیدار در شهرهای تهران و گچساران ادامه می‌یابد. نفت و گاز گچساران میزبان فولاد مبارکه سپاهان است و نوفلاح تهران و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب از نیروی زمینی ارتش و نفت امیدیه پذیرایی می‌کنند.

نخستین دیدار این هفته از ساعت ۱۳:۰۰ در شهر گچساران برگزار می‌شود. نفت و گاز این شهر باید مقابل فولاد مبارکه سپاهان به آب بزند. دیداری حساس بین تیم‌های چهارم و پنجم جدول که هم می‌تواند خیال سپاهانی ها را از جایگاهشان راحت کند و هم حریف را به یک قدمی برساند. سپاهان تا پایان دور رفت پنج امتیاز از پنج بازی کسب کرده بود و نفت و گاز گچساران با یک بازی بیشتر دو امتیاز داشت. بازی رفت این دو تیم با حساب ۸ بر ۵ به سود سپاهانی ها به پایان رسید. حالا واترپلوئیست های گچساران امیدوارند با درخشش در استخر خود بار دیگر شانس حضور خود در جمع چهار تیم نهایی را زنده کنند. از طرف دیگر سپاهان اصفهان هم که نایب قهرمان فصل پیش بوده است نمی‌خواهد احتمال حضور در مرحله پلی آف را با امتیاز از دست دادن به خطر بیاندازد. داوران این مسابقه محمدرضا محمدی و نادر غفوری هستند و ناظر فدراسیون در گچساران منصور مهذب صانعیخواهد بود.

در شهر تهران هم دو بازی برگزار می‌شود. از ساعت ۱۴:۰۰ شهید نوفلاح تهران میزبان نیروی زمینی ارتش است. این بازی تقابل صدر و قعر جدول به حساب می‌آید.  نیروی زمینی ارتش تا پایان نیم فصل اول هشت امتیاز از شش بازی کسب کرد و فاصله‌اش با نوفلاح ۷ امتیاز است. مردان نزاجا باید برای حفظ جایگاه خود پیروز از استخر ۹دی خارج شوند. نوفلاح هم تا کنون با وجود ارائه بازی هایی چشم نواز تنها یک تساوی کسب کرده است. واترپلوئیست های این تیم که ترکیبی از جوانان و قدیمی های واترپلو ایران هستند در صورت پیروزی امکان صعود یک پله ای در جدول را خواهند داشت. امیر آذرخش و مسعود آقالطیفی قاضیان این مسابقه هستند و داود رضاسلطانی به عنوان ناظر در استخر حاضر می‌شود.

آخرین دیدار این هفته شاید حساس ترین آن هم باشد. جایی که مدافع عنوان قهرمانی دانشگاه آزاد باید برابر تیم پرقدرت نفت امیدیه به آب بزند. مردان امیدیه این روزها فرم بسیار خوبی دارند و به لطف حضور بزرگان تیم ملی در ترکیب خود با یک بازی بیشتر هم امتیاز با صدرنشینان به روزهای آتی چشم دوخته اند. بازی رفت این دو تیم با نتیجه بسیار نزدیک ۱۲ بر ۱۱ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید. دانشگاهی‌ها با ترکیب یک دست خود برای پیروزی و جا نماندن از کورس صدر جدول چاره ای جز پیروزی در این دیدار ندارند. این مسابقه از ساعت ۱۵:۳۰ در استخر بین المللی ۹دی مجموعه شیرودی تهران برگزار می‌شود. مسئولیت داوری بر عهده حامد دایی تقی و مسعود رضوانی است و مجید نقاشلو بر نحوه برگزاری مسابقه نظارت می‌کند.

 

برنامه هفته دوم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

  • نفت و گاز گچساران  –  فولاد مبارکه سپاهان  (ساعت  ۱۳:۰۰  گچساران)
  •   شهید نوفلاح – نیروی زمینی ارتش  (ساعت ۱۴:۰۰ مجموعه ورزشی شیرودی تهران)
  • دانشگاه آزاد اسلامی – نفت امیدیه (ساعت ۱۵:۳۰ مجموعه ورزشی شیرودی تهران)

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب