صدر نشینی امیدیه با پیروزی برابر نوفلاح در هفته چهارم لیگ برتر واترپلو کشور

هفته چهارم لیگ برتر واترپلو کشور با پیروزی نفت امیدیه مقابل نوفلاح در دو رده سنی زیر ۲۰ سال و بزرگسالان امروز پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته چهارم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال امروز (پنجشنبه) با رویارویی دو تیم نفت امیدیه و شهید نوفلاح در استخر‎ ولایت امیدیه آبادان آغاز شد. ابتدا این دو تیم از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در رده سنی زیر ۲۰ سال مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۹ به سود امیدیه به پایان رسید.
در ادامه این دو تیم در رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۷:۰۰ به آب زدند که تیم میزبان موفق شد به چهارمین پیروزی پیاپی خود دست یابد. نفت امیدیه در پایان این دیدار موفق شد با نتیجه ۲۴ بر ۵ نوفلاح را از پیش رو بردارد و با کسب ۱۲ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو شود تا پایان هفته چهارم تثبیت کند .

در ادامه، روز جمعه(دهم آذرماه ۱۴۰۲) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تیم‌های پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۷:۰۰ این دو تیم ودر رده سنی بزرگسالان به میزبانی تیم آبادان در استخر جهان آرا خرمشهر مقابل یکدیگر صف آرایی میکنند.

دیدارهای این هفته با تقابل دو تیم نیروی زمینی ارتش و رعد پدافند از ساعت ۱۰:۰۰ روز جمعه در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۷:۰۰ در رده سنی بزرگسالان به میزبانی استخر ۹ دی تهران پیگیری خواهد شد.

نتایج روز اول از هفته چهارم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیساعترده سنیکلاه سفید (میزبان)نتیجهکلاه آبی (میهمان)تاریخ
۱۹۱۰:۰۰ صبحزیر ۲۰ سالنفت و گاز امیدیه۱۳۹شهید نوفلاح۱۴۰۲/۰۹/۰۹
۲۰۱۷:۰۰ عصرعمومنفت و گاز امیدیه۲۴۵شهید نوفلاح۱۴۰۲/۰۹/۰۹

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب