صدر نشینی امیدیه در پایان هفته سوم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور

پس از پیگیری هفته سوم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور نفت و گاز امیدیه با کسب 9 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پس از پیگیری رقابت‌های هفته سوم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز امیدیه با کسب ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت. تیم های پالایش نفت آبادان و نفت و گاز گچساران نیز به ترتیب با ۶ و ۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

این مسابقات از ۱۸ آبان ۱۴۰۲ با حضور هفت تیم آغاز شده است. تیم های حاضر در این مسابقات علاوه بر رقابت در رده سنی بزرگسالان در رده سنی زیر ۲۰ سال نیز باهم به رقابت پرداختند که تا پایان هفته سوم آن تیم پالایش نفت آبادان با مجموع ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر زیر ۲۰ سال کشور قرار گرفت و تیم های رعد پدافند و نفت امدیه به ترتیب با ۵ و ۴ امتیاز دوم و سوم ایستادند.

طبق قوانین جدید جهانی واترپلو تیم‌های برنده در هر بازی ۳ امتیاز کسب می‌کنند. همچنین رقابت‌هایی که در پایان وقت قانونی بازی به تساوی می‌انجامند، ضربات پنالتی تعیین کننده پیروز میدان خواهد بود که تیم برنده در ضربات پنالتی ۲ امتیاز و تیم بازنده ۱ امتیاز کسب خواهند کرد.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این مسابقات هستند.

جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته سوم:

نام تیمتعداد بازی بردباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
نفت و گاز امیدیه۳۳۰۲۸۱۹۹+۹
پالایش نفت آبادان۳۲۱۴۵۲۵۲۰+۶
نفت و گاز گچساران۳۲۱۳۳۳۵ 2۵
رعد پدافند۲۱۱۲۵۱۷۸+۳
استخر شهید وفلاح۱۰۱۱۲۱۳۱-۱
دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰۱۹۱۲۳-۰
نیروی زمینی ارتش ۳۰۳۱۱۴۲۳۱-۰

جدول رده بندی لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال کشور تا پایان هفته سوم:

نام تیمتعداد بازی بردباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
پالایش نفت آبادان۳۲۱۴۷۳۰۱۷+۶
رعد پدافند۲۲۰۳۰۲۶۴+۵
نفت و گاز امیدیه۳۱۲۳۰۴۸ ۱۸-۴
دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱۰۲۹۷۲۲+۳
استخر شهید نوفلاح۱۱۰۱۵۷۸+۳
نیروی زمینی ارتش۳۱۲۲۵۳۴۹-۳
نفت و گاز گچساران۳۰۳۲۲۴۶۲۴-۰

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب