طاهریان: به توانمندی بازیکنانم ایمان دارم

سرمربي تيم ملي واترپلوي ايران با بيان اين مطلب كه تيم ايران مي تواند نتيجه خوبي از مسابقات فيناترافي كسب كند، گفت: به توانايي بازيكنانم ايمان دارم.
پرتو جغتایی/
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، روزنامه کلید نوشت:
سیروس طاهریان که هدایت تیم ملی واترپلوی ایران را بر عهده دارد با اشاره به برگزاری تمرینات تیم ملی واترپلوی ایران گفت: بازیکنان همگی با انگیزه بالا در تمرینات حاضر هستند و در دو نوبت صبح و بعد ازظهر تمرین می کنند. هدف تک تک بازیکنان حضور موفق و انرژیک در مسابقات توسعه جهانی است.
وی با بیان این که هم قسم شده ایم بهترین نتیجه ممکن را در مسابقات پبش رو بگیریم، اظهار کرد: تیم های خوبی در این مسابقات حاضر هستند که به جز یکی دو تیم ، باقی آن ها شانس نسبتا مساوی برای کسب نتیجه دارند. با این حال میزبانی ما پوئن مثبتی برای ایران است تا برتری بیشتری نسبت به رقبا داشته باشد.
طاهریان افزود: رفته رفته به آغاز مسابقات نزدیک می شویم و بازیکنان هم آماده تر می شوند. خوشبختانه شرایط تمرین خوب بوده است و مشکل خاصی وجود ندارد. با تلاش مسوولان فدراسیون مشکلات استخر هم در حال رفع و رجوع است و همه چیز آماده است.
وی درباره تیم های هم گروه ایران گفت: قرعه نسبتا خوبی داریم. تنها مشکل عدم شناخت نسبت به برخی تیم هاست که قطعا سعی خواهیم کرد به آنالیز آن ها اقدام کنیم تا با آشنایی نسبی مقابل این تیم ها صف آرایی کنیم.
وی با اشاره به این که تیم ایران تلفیقی از جوانان و باتجربه هاست، گفت: بسیار خوش بین هستم که بتوانیم در این مسابقات توانمندی خود را نشان دهیم.در این دو ماه شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده ام و کادر فنی رابطه خوبی با تیم دارد که این نکته مثبتی است.
سرمربی تیم واترپلوی ایران، مسابقات فیناترافی را نقطه عطف واترپلو ایران عنوان کرد و گفت: اطمینان دارم نتیجه گیری بچه های ایران در این مسابقات نگاه ها را نسبت به این رشته تغییر خواهد داد. رشته ای که سال ها مظلوم واقع شده است و من اطمینان دارم در صورت توجه می تواند آینده روشنی داشته باشد.
وی تصریح کرد: اگر شرایطی مهیا می شد که دیدار تدارکاتی خوبی پیش از این مسابقان برگزار کنیم ، بهتر بود که متاسفانه هنوز مقدور نشده است. به هر حال امیدوارم نگاه حامیان مالی به سمت واترپلو بیشتر شود.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب