طاهریان: احمدی فردا به تیم اضافه می شود

سرپرست تیم اعزامی به مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان آلماتی خبر از حل شدن مشکل خروج از کشور مسعود احمدی و حضور این بازیکن در جمع ملی پوشان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سیروس طاهریان مدیر فنی تیم های ملی و سرپرست تیم اعزامی به هجدهمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان آلماتی گفت: با توجه به مشکلی که برای خروج از کشور مسعود احمدی به وجود آمده بود این بازیکن نتوانست همراه سایر اعضای تیم از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خارج شود. خوشبختانه پیگیری های لازم انجام شد و این ورزشکار فردا به آلماتی پرواز می کند.

وی ادامه داد: احمدی به دلیل وضعیت خدمت سربازی از سفر بازماند. قطعا نبودن این بازیکن در اردوی تیم ملی می تواند باعث وارد آمدن لطماتی به تیم شود. در گذشته نیز مسائل این چنینی به وجود آمده بود. بدون شک آسیب هم دیده ایم. چون این ورزشکاران در مدت اقامت در ایران باید از تمرین جدا شده و پیگیر کار خدمت سربازی و خروج از کشور شوند. زمانی هم که به خارج از کشور می رویم مشکلاتی این چنینی گریبان گیر تیم می‌شود. مسئولینی که در رأس امور هستند باید تمهیداتی بیاندیشند تا تیم های ورزشی با این مشکلات روبرو نشوند.

طاهریان درباره وضعیت تیم اعزامی گفت: تا  به امروز سعی کردیم تمامی خواسته های ورزشکاران را درحد توانمان برطرف کنیم. مصدومیت جدی در تیم وجود ندارد و فقط یک یا دو بازیکن با سرماخوردگی جزئی در تمرینات حاضر می شوند. دلیل آن هم اختلاف دمای تهران و آلماتی و افت دمای شدید هوای دیروز این شهر بود.

مدیر فنی تیم های ملی درباره شرایط روحی ورزشکاران پیش از تقابل با صربستان عنوان کرد: با توجه به برگزاری اردوی مشترک و بازی تدارکاتی با تیم هایی مثل ایتالیا، آفرقای جنوبی، کانادا و همین صربستان ورزشکاران از روحیه خوبی برحوردار هستند. بازهم همه چیز به روز مسابقه برمی گردد. شرایط درحال حاضر مناسب است.

وی در پایان گفت: از تمامی افرادی که برای اعزام این تیم به مسابقات تلاش کردند تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم نتیجه رضایت بخشی از این رقابت ها بدست آوریم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب