عباسی: چیریچ بهترین انتخاب برای هدایت تیم ملی واترپلو بود

ملی پوش واترپلو: من سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال را در ورزش حرفه‌ای الگوی خودم قرار داده ام.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد عباسی ملی پوش واترپلو ایران  بیان کرد: در کودکی والیبال و هندبال بازی می کردم، اما پس از آن تصمیم گرفتم رشته شنا و واترپلو را پیگیری کنم. من شنا را در رودخانه یاد گرفتم و پدرم من را با آب آشنا کرد. الگوی من در ورزش سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال است.

او گفت: یکی از دلایلی که توانستم در واترپلو پیشرفت کنم الگو قرار دادن سعید معروف است. الگوی من در رشته واترپلو هم محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو است. رضوانی در دوره بازیکنی خود یکی از بهترین سانتر‌های واترپلو بود. او حتی مدتی هم در لیگ روسیه حضور داشته است.

ملی پوش واترپلو عنوان کرد: من باید از فدراسیون شنا تشکر کنم که چیریچ سرمربی صربستانی را برای هدایت تیم ملی به ایران آورد. برای تیم ملی کادر فنی خوبی انتخاب شده است. تیم ملی واترپلو برای اینکه بتواند در بازی های آسیایی جاکارتا موفق شود به صوت پیوسته تمرین کرد. تمرینات در هیچ حالتی تعطیل نشد.

عباسی اظهار کرد: چیریچ با حضور در تیم ملی واترپلوی ایران جوانگرایی کرد. البته در کنار بازیکنان جوان پیروزخواه و لطف پور دو بازیکن با تجربه را قرار داد. با تلاش بازیکنان و حمایت فدراسیون، تیم ملی واترپلو توانست پس از ۴۰ سال مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا را کسب کند.  ما ثابت کردیم که اعتماد به جوانان ثمره خوبی به همراه دارد.

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب