عربدوست: شهبازی زنجان برای قهرمانی به آب می زند

سرمربی تیم شهبازی زنجان هدف این تیم را قهرمانی در لیگ برتر واترپلو مطرح کرد و گفت: بازیکنان شهبازی زنجان تنها برای یک هدف به میدان می روند و آن هم قهرمانی تیم در لیگ برتر است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اکبر عربدوست سرمربی تیم شهبازی زنجان با اشاره به دیدار رفت این تیم با دانشگاه آزاد گفت:دانشگاه آزاد تیم خوبی است و از بازیکنان اسبق و هچنین بازیکنان حاضر در تیم ملی واترپلو بهرمند است.خوشبختانه تیم ما توانست با یک برنامه ریزی دقیق پیروز این میدان شود.

وی ادامه داد: تیم شهبازی زنجان ماه ها است تمرینات سختی را پشت سر گذاشته است و با آمادگی کامل در رقابت ها شرکت می کند. تمامی بازیکنان کامل در اختیار تیم هستند و به تمام نکاتی که به آنها گفته می شود توجه می کنند .

عربدوست با توجه به خستگی بازیکنان دانشگاه آزاد در دیدار نیمه نهایی یادآور شد: بازیکنان تیم شهبازی زنجان علاوه بر داشتن سایر مهارت ها شناگران بسیار خوبی نیز هستند .بازیکنان ما هم از نظر تکنینکی و هم از نظر تاکتیکی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. من فکر می کنم در دقایق پایانی بازیکنان دانشگاه آزاد خسته شده بودند و قدرت بدنی بازیکنان شهبازی از آنها بالاتر بوده است.

سرمربی تیم زنجان در مورد عملکرد تیمش افزود: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. گرفتن نتایج خوب نشان دهنده عملکرد مثبت تیم شهبازی زنجان است.البته در بازی با دانشگاه آزاد نقاط ضعفی وجود داشت که برای بازی برگشت تمامی آنها را برطرف خواهیم کرد.

وی بازی برگشت دو تیم را بسیار حساس پیش بینی کرد و گفت: تیم دانشگاه آزاد تیم خوبی است و مطمئناً برای بردن به میدان می آید. خوشبختانه شهبازی زنجان از امتیاز میزبانی برخوردار است. همانطور که می دانید واترپلو در زنجان طرفدران بسیاری دارد و این دیدار با تماشگران علاقه مند به واترپلو برگزار می شود. البته طبق برنامه ریزی های انجام شده این دیدار از شبکه زنجان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب