عربدوست: نقاط ضعف خود را پوشش دادیم

سرمربی تیم واترپلو زرین معدن آسیا با اظهار خشنودی از کسب دومین پیروزی تیمش در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: خوشبختانه نقاط ضعف خود را پوشش دادیم و به یک برد شیرین دست یافتیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اکبر عربدوست پس از کشب دومین پیروزی تیمش در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا اظهار کرد: تمام تیم‌هایی که به تهران آمده‌اند دنبال قهرمانی هستند. تیم حریف از تیم‌های ریشه‌دار آسیا بود و در سه دوره حضور خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با این تیم روبرو شده بودیم.نماینده کویت سه بازیکن بسیار خوب در ترکیب خود دارد و از پتانسیل بالایی برخوردار است. بازی‌ پایاپایی بود و خوشبختانه در آخر بازی بازیکنان ما توانستند با پوشش دادن نقاط ضعف پیروز بازی شوند.

سرمربی تیم زرین معدن آسیا در پاسخ به این سؤال که چه تیمی قهرمان این دوره از مسابقات خواهد شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سطح کیفی مسابقات واقعاً بالاست و تیم‌های بسیار خوبی در این دوره شرکت‌کرده‌اند که این نشان‌دهنده آینده روشنی برای واترپلوی آسیا است.  هدف‌گذاری ما هم همین موضوع است. با روند رو به رشدی که داریم سعی می‌کنیم روی سکو برویم. ما دو بازیکن افسانه‌ای واترپلوی جهان را جذب کرده‌ایم که سه مدال طلای المپیک را کسب کرده‌اند. بازی اول ما سطح بالایی نداشت و به همین دلیل بازیکنان نتوانستند هماهنگ شوند از طرفی این دو بازیکن خارجی دیر به تیم ما اضافه شده‌اند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارند مطمئن باشید در ادامه مسابقات بازی‌های بهتری از تیم زرین‌معدن خواهید دید.

وی با اشاره به پوشش خوب رسانه ای این مسابقات گفت: از همه اصحاب رسانه تشکر می کنم که خیلی خوب از برگزاری این رقابت ها حمایت کردند. قطعا پوشش خبری موفقیت های نمایندگان ایران در رسانه های گروهی نقش موثری در بالا بردن روحیه ورزشکاران خواهد داشت.

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ