علی محب: شخصیت قهرمانی در باشگاه‌های آسیا را داشتیم/ رضوانی به هشت سال دیگر نیاز دارد

کارشناس واترپلوی ایران معتقد است که محسن رضوانی برای رسیدن به اهداف خود، هشت سال دیگر زمان نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ علی محب در گفت و گو با ایسنا، در مورد اهدافی که فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران باید در چهار سال آینده پیگیری کند، توضیح داد: در همه‌ی فدراسیون‌ها مشکل‌ها و نقطه ضعف‌هایی وجود دارد و باید ترمیم شوند که فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو هم از این قاعده مستثنا نیست. دراین چند سال نقاط قوت فدراسیون شنا از نقاط ضعفش بیشتر بوده است و بنابراین فکر می‌کنم این مدیریت بتواند در چند سال آینده نقاط ضعف را شناسایی و ترمیم کند.

او با بیان اینکه از نظر من مدیریت فدراسیون‌های ورزشی به سه دوره چهار ساله نیاز دارد، خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر هم محسن رضوانی عملکرد خوبی در فدراسیون داشته است اما برای اینکه بتواند حاصل زحمات خود را برداشت کند به یک دوره‌ی دیگر نیاز دارد. از نظر من اگر می‌خواهیم حاصل کار مدیر فدراسیونی را ببینیم باید ۱۲ سال به او فرصت دهیم تا مراحل کاشت، داشت و برداشت را طی کند.

محب ادامه داد: واترپلوی ایران با آمدن یک سرمربی خوب(الکساندر چیریچ) مسیر پیشرفت را پیدا کرده و نتایج خوبی در این مدت کسب کرده است. به نظر من از جمله نیازهای اصلی دو رشته‌ی دیگر(شنا و شیرجه) این فدراسیون نیز آوردن مربی خارجی است. این رشته‌ها در ایران پتانسیل بالایی دارند و اگر می‌خواهیم شاهد پیشرفت زیاد باشیم، باید این کار را برای شیرجه و شنا هم انجام دهیم.

او همچنین در مورد رقابت‌های واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا و نتایج نمایندگان ایران در این مسابقه‌ها، اظهار کرد: این رقابت‌ها سطح بالایی دارد که با توجه به این نکته می‌توان از نتایج نمایندگان ایران راضی بود هرچند، به عقیده‌ من این نتایج می‌توانست بهتر باشد. نمایندگان ایران در مقابل همه‌ی حریفان خود به جز تیم آستانه قزاقستان نتایج خوبی گرفتند و توانستند رقبای خود را شکست دهند. تنها در مقابل قزاقستان باختند و در مصاف با یکدیگر هم به تساوی رسیدند که نشان از سطح بالای آن‌ها بود.

او افزود: به عقیده‌ی من سایپا شخصیت قهرمانی در این رقابت‌ها را داشت ولی عدم هماهنگی دو بازیکن خارجی این تیم با ترکیب تیم تا حدودی مشکل ساز شد. با این حال فکر می‌کنم سایپا روزهای خوبی را در پیش دارد و از سطح بسیار بالایی برخوردار است. البته تیم دانشگاه هم با کیفیت است اما در این رقابت‌ها سایپا می‌توانست قهرمان شود اگر دو بازیکن خارجی این باشگاه هماهنگی بیشتری با ترکیب تیم داشتند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب