عماد: ایران پتانسیل قهرمانی را دارد

ملی‌پوش تیم ملی واترپلو ایران معتقد است هم تیمی‌هایش پتانسیل کسب مدال طلای مسابقات فیتاترافی را دارند و قطعا به این مهم دست پیدا خواهند کرد.

پرتو جغتایی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری آنا نوشت:

مهدی عماد درباره شرایط آمادگی خود در آستانه مسابقات توسعه جهانی واترپلو که ماه آینده به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: «خوشبختانه تمرینات به خوبی زیر نظر کادر فنی برگزار می‌شود و بازیکنان با روحیه بالا و به دور از هر حاشیه ای در حال آماده شدن برای مسابقات فیناترافی هستند. من هم شرایط ایده‌آلی دارم و آماده حضور در این مسابقات هستم.»

ملی‌پوش تیم واترپلوی ایران میزبانی ایران در این مسابقات را نکته مثبت این دوره از فیناترافی عنوان کرد و افزود: «برگزاری این مسابقات در ایران فرصت خوبی خواهد بود تا شاید نظر مردم و جوانان به این رشته معطوف شود. متاسفانه تاکنون امکان اینکه این رشته به طور کامل و آنگونه که هست دیده شود، فراهم نبوده است و باید این میزبانی را به فال نیک گرفت. شاید نتیجه خوب ما در این مسابقات دلیلی شود تا مسوولان ورزش کشور متوجه شوند حضور ما در بازی های آسیایی می تواند موثر باشد.»

وی درباره سطح امکانات تیم ملی در اردوهای پیش از این مسابقات به تلاش فدراسیون در راستای هرچه بهتر برگزار شدن اردوها اشاره کرد و گفت: «خوشبختانه فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفته است و در حد توان و بضاعت خود امکانات به بازیکنان داده است. با این حال اگر کم و کاستی و نقصی وجود داشته باشد بدون شک مقصر آن سران ورزش هستند و ما از چشم فدراسیون نمی‌بینیم.»

وی در ادامه تصریح کرد: «مسوولان ورزش کشور باید بدانند که این مسابقات حائز اهمیت است و میزبانی خوب ایران می‌تواند آبروی کشور را حفظ کند و از طرفی اگر کوتاهی صورت بگیرد و مشکلی ایجاد شود وجهه ایران در بین کشورهای دنیا خراب می‌شود. به همین دلیل انتظار می‌رود همه دست به دست هم بدهند تا تجربه خوبی از این مسابقات حاصل شود.»

بازیکن تیم واترپلوی ایران درباره میزان شناختش از حریفان تیم ملی در مسابقات فیناترافی، گفت: «در بین تیم‌هایی که در گروه ما قرار دارند، تیم‌های آسیایی حریفان ساده تری خواهند بود و بعید می‌دانم در دیدار با آن‌ها به مشکل برخورد کنیم.»

وی افزود:« تیم اتریش و اروگوئه حریفان سخت تری خواهند بود. با تیم اروگوئه در دوره های قبل مسابقات فیناترافی دیدار کرده ایم و شناخت بهتری داریم اما تیم اتریش کاملا ناشناخته است. با این حال خیالمان راحت است که مربیان این تیم را هم به خوبی آنالیز می‌کنند تا مقابل این تیم هم نتیجه خوبی بگیریم.»

عماد در پایان خاطرنشان کرد: «تیم ملی واترپلوی ایران در حال حاضر شرایط خوبی دارد. بازیکنان از اول امسال تمام فعالیت های خود را کنار گذاشته اند و مشغول به تمرینات سنگین شده اند تا بتوانند از آبروی واترپلو ایران در این میدان بین‌المللی دفاع کنند. من اطمینان دارم که تیم ما پتانسیل قهرمانی را دارد و قطعا روی سکوی نخست مسابقات فیناترافی خواهد رفت.»

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب