عماد:  هواداران ایران برایمان سنگ تمام گذاشتند

بازیکن تیم ملی واترپلو کشورمان استقبال هواداران از مسابقات فیناترافی را بی نظیر و حمایتشان را باعث دلگرمی همه ملی پوشان دانست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، حضور گسترده هواداران در دیدار روز گذشته کشورمان مقابل اتریش سوژه اصلی رسانه ها و البته باعث دلگرمی ملی پوشان شد که در نهایت نیز تیم ایران با حمایت آنها توانست حریف قدرتمند خود را شکست داده و به فینال فیناترافی صعود کند.

مهدی عماد گفت: خدا را شکر می کنم که توانستیم بهترین نتیجه را در بازی حساس مقابل اتریش به دست بیاوریم و به فینال بازی ها برسیم.
وی ادامه داد: هواداران در بازی روز گذشته برایمان سنگ تمام گذاشتند و حالا این ما هستیم که باید با کسب عنوان قهرمانی پاسخ آنها را بدهیم.
وی افزود: پیروزی مقابل اتریش انگیزه ما را برای قهرمانی مقابل اروگوئه در فینال امروز ۲ برابر کرد و به لطف خدا و حمایت هوادارانمان امروز هم پیروز میدان خواهیم شد.
عماد گفت: به هیچ عنوان احساس خستگی نمی کنیم اتفاقاً در حال حاضر بیش از قبل خود را به قهرمانی نزدیک می بینیم که در نهایت نیز امیدوارم به این هدف دست یابیم.
بازیکن تیم ملی عنوان کرد: آرامش خوبی در تیم حکمفرما شده و ما با همین آرامش می توانیم امروز اروگوئه را نیز از پیش برداریم و قهرمان بازی ها شویم.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.