عید سعید مبعث بر تمام مسلمانان مبارک باد

عید سعید مبعث روز تکوین آیه ‏های رسالت، روز تجلّی رحمت الهی و عید پیامبری رسول خدا (ص) مبارک باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حضرت محمد مصطفی(ص) در روز ۲۷ رجب سال ۴۰ عام الفیل، همزمان با سال ۱۳ پیش از هجرت، در غار حرا، توسط (جبرئیل) و از سوی خدا به پیامبری نایل آمد و مأمور شد که بت‌پرستی را از زمین بردارد و خداپرستی را رواج دهد و پیام وحی را به مردم برساند.

پیامبر رحمت در سن ۴۰ سالگی برای نجات و سعادت ابناء بشر به مقام نبوت رسید. او آمد تا برای همه آدمیان الگویی باشد نمونه تا رسم چگونه زیستن را به آنان بیاموزد و راه هدایت را به انسانها نشان دهد.

عید مبعث سالروز برگزیده شدن خوب‌ترین خلقت خدا، تبسم سبز ایمان، رسول گل و نور و عشق، حضرت محمد مصطفی (ص) است که برای نجات و سعادت ابناء بشر به مقام نبوت رسید. او آمد تا برای همه آدمیان الگویی باشد نمونه تا رسم چگونه زیستن را به آنان بیاموزد و راه هدایت را به انسانها نشان دهد. مبعث، روز مرگ قساوت ها و شرارت ها بود؛ روز مرگ کرامت هایی که به پای بت ها قربانی می شد.

بعثت، امید انسان به فردایی روشن است. نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌حد او بر زمینیان است. امید آنکه لیاقت رحمتی از الطاف رحمه للعالمین را داشته باشیم.

سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) مبارک باد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.