عیسی‌زاده‌: موفقیت تیم‌های خوزستانی در لیگ، حاصل برنامه‌ریزی ۲ ساله است

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان گفت: نایب‌قهرمانی نفت امیدیه در لیگ برتر و قهرمانی نفت آبادان در لیگ دسته یک واترپلو حاصل برنامه‌ریزی دو ساله این هیئت است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  حسین عیسی‌زاده‌دریس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: تیم نفت امیدیه در لیگ برتر واترپلوی کشور به مقام نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد و به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا راه یافت، تیم نفت آبادان نیز قهرمان لیگ دسته یک کشور شد.

وی ادامه داد: این موفقیت‌ها حاصل برنامه‌ریزی هیئت شنا و شیرجه و واترپلوی استان است و تلاش می‌کنیم با تداوم این برنامه‌ریزی‌ها خوزستان را به روزهای اوج خود در رشته‌های آبی باز گردانیم.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان تصریح کرد: این استان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار فراوانی است که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت و ایستادن بر قله اقتدار شنا و واترپلوی کشور بهره‌گیری کنیم.

عیسی‌زاده‌دریس افزود: سال‌های نه چندان دور استان خوزستان در رشته شنا و واترپلو حرف اول را در کشور می‌زد و بزرگان زیادی را در ورزش قهرمانی به کشور معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت و بلندمدت تلاش خواهیم کرد تا این استان زرخیز را در ورزش‌های آبی به روزهای اوج خود بازگردانده و بار دیگر نام خوزستان را در شنا و واترپلو بر سر زبان‌ها بیاندازیم.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان گفت: برای پیش‌برد اهداف میان‌مدت و بلندمدت این هیئت باید اتاق فکر تشکیل دهیم و از بزرگان و پیشکسوتان استان در این سه رشته ورزشی بهره‌گیری کنیم.

عیسی‌زاده‌دریس در پایان متذکر شد: خوشبختانه زمینه برای تحقق اهداف هیئت کاملاً فراهم است و تلاش می‌کنیم با خرد جمعی و بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌ها و امکانات موجود پیشرفت‌های بیشتر از پیش شنا و شیرجه و واترپلوی خوزستان را محقق کنیم.

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب