غفوری: اتفاق غیر مترقبه‌ای رخ نداده و نمی‌دهد

رییس کمیته فنی واترپلو و مسئول تیم اجرایی فیناترافی٬ مراحل انجام امور اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر این پیکارها را طبق پیش‌بینی‌های انجام شده اعلام کرد و از روند کار راضی به نظر می‌رسد.
انسیه ورزنده/
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران نوشت:
نادر غفوری رییس کمیته فنی واترپلو اظهارداشت: فرصت زیادی تا شروع مسابقات باقی نمانده باید تمام برنامه‌ها را برای اجرای هرچه بهتر این رقابت‌ها بدون وقفه انجام دهیم. خوشبختانه تاکنون اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ نداده و انشاالله هم رخ نمی‌دهد و کارها براساس برنامه‌ریزی ادامه می‌یابد.
وی تصریح کرد: پیش از آنکه به بحث فنی بپردازیم باید بگویم که انگیزه واترپولوییست‌های تیم ملی بسیار بالاست و این مساله می‌تواند در فیناترافی کمک بزرگی به امتیاز آوریشان کند، البته ناگفته نماند که طبق تمریناتی که ملی‌پوشان به طور مستمر و منسجم داشتند هم‌اکنون از شرایط مطلوبی برخوردار بوده و آماده جنگیدن در آب مقابل تیم‌های مدعی هستند.
رییس کمیته فنی واترپلو در ادامه گفت: برخی تیم‌های هم گروه ایران ناشناخته هستند ولی معتقدم سطح واترپلو ما آنقدر خوب است که مهم نیست رقبا از چه کشورهایی هستند، با قدرت مقابلشان صف‌آرایی کرده و از نام ایران دفاع می‌کنیم، برای رسیدن به مقام و سکو باید تمام حریفان را از پیش رو برداشت.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب