فراخوان ارسال مقالات عملی و ترویجی در حوزه توسعه همگانی ورزش‌های آبی

علاقمندان می‌توانند مقالات عملی و ترویجی خود در حوزه توسعه همگانی رشته‌های آبی را به منظور انتشار در سایت فدراسیون به کمیته همگانی ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته همگانی فدراسیون در راستای تأکید مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در خصوص توجه ویژه به توسعه همگانی در فدراسیون‌های ورزشی و با امعان نظر به لزوم ایجاد نگرش مثبت و آگاه سازی آحاد جامعه با مزایای رشته های آبی در توسعه سلامتی، مبادرت به درج مقالات کوتاه علمی و ترویجی در حوزه همگانی در سایت خود می نماید.

از این رو علاقمندان می‌توانند جهت ارائه مقالات و نوشته‌های خود در زمینه توسعه همگانی رشته های آبی در این امر مهم سهیم شوند. شایان ذکر است مقالات یاد شده پس از تأیید کمیته همگانی فدراسیون و با توجه به دستورالعمل های ذیل، با درج نام نویسنده یا مترجم مقاله در سایت فدراسیون انتشار خواهد یافت.

دستورالعمل ارسال مقالات عملی و ترویجی در حوزه توسعه همگانی رشته هی آبی

  1. محتوای مقاله باید در ارتباط با حوزه همگانی و شامل مواردی همچون تأثیر ورزش های آبی در کاهش بیماری های غیر واگیر دار همچون بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون، دیابت، چاقی، و … ، معرفی حرکات تمرینی در آب، معرفی برنامه‌های تمرینی در حوزه ورزش‌های آبی جهت سلامتی عموم مردم و تأثیر متقابل آب و سلامت باشد.
  2. محتوای نوشته می‌تواند برگرفته از گرد آوری و یا ترجمه مطالب باشد.
  3. کلیه نوشته ها باید با ذکر منبع ارسال گردند.
  4. نوشته ها باید از منابعی همچون مقالات معتبر چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی، سایت های معتبر داخلی و خارجی، پایان نامه های دانشگاهی و کتاب های چاپ شده زبان اصلی و یا ترجمه شده استخراج گردند.
  5.  حداکثر حجم مطلب ارسالی باید در ۱ صفحه A4 با قلم B Nazanin 12 قرار گیرد.
  6. فرمت ارسالی مقالات باید Word 2003 یا ۲۰۰۷ باشد.
  7. کلیه نوشته ها باید از طریق هیأت شنای استان و توسط نامه رسمی به فدراسیون شنا ارسال شود.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب